Cumu si deve esse fattu a cura orale è dentale durante u Ramadan?

Cumu si deve fà a cura di a bocca è di i denti durante u Ramadan?
Cumu a cura di a bocca è i denti in u Ramadan

Una di e dumande più dumande durante u mese di Ramadan hè cumu per piglià a cura di i denti. Lavare i nostri denti rompe u veloce? Cumu impedisce u malu alitu in u Ramadan? Parechje dumande, cum'è è cusì, ponu cunfundà noi. Dentist Deniz İnce, direttore di Dentince Oral and Dental Health Polyclinic, spiega e risposte à queste dumande.

Prima di tuttu, duvemu sottolineatu chì ùn deve micca scurdate di quantu hè impurtante a cura orale in tutte e circustanze. Ancu s'ellu ùn hè micca appiicatu durante u ghjornu, duvemu lavà i nostri denti prima è dopu à sahur è dopu à u fasting. Per prevene a furmazione di caries nantu à i denti è prevene i prublemi orali durante tuttu u periodu di digiunu, micca solu i denti, ma ancu a lingua, i parti sublinguali è gingival deve esse puliti in dettagliu cù l'aiutu di una spazzola. U colpu di bocca è u filu dentale per esse usatu dopu à spazzola pò ancu aiutà à aumentà l'effettu di a spazzola. Evitendu u cunsumu eccessivu di sigarette è bevande acide durante u sahur è l'iftar durante u mese di Ramadan vi impediscenu di esse sete è avarà un grande effettu in a prutezzione di a salute di i vostri denti.

Chì Causa u Bad Breath in Ramadan?

Se sta lagnanza hè stata per un bellu pezzu è ùn hè micca solu in u Ramadan, questu pò esse un signu di prublemi in bocca. Prima di tuttu, avete bisognu à avè un esame dentista, pudemu risolve rapidamente sta situazione cù u pianu di trattamentu per esse emessu à u paci dopu u diagnosticu di u prublema dopu l'esame in a nostra clinica Dentince. Tuttavia, u prublema di u malu respiru ùn hè micca solu causatu da tali mutivi. Dormitu subitu dopu à piglià l'alimentu in sahur face chì e placche formate nantu à i denti ùn sò micca puliti abbastanza, à u stessu tempu, per via di u fattu chì u cunsumu alimentariu di a persona ùn hè micca realizatu durante u ghjornu durante stu mese, a furmazione di saliva diminuisce. , chì provoca malu alitu.

Cumu pudemu prevene u malu alitu in u Ramadan?

Per prevene i prublemi di stomacu chì ponu accade dopu à sahur, stà per almenu una meza ora dopu à u cunsumu di l'alimentariu aiutarà à minimizzà l'occurrence di tali prublemi. I denti deve esse spazzolati cù cura per almenu dui minuti dopu à l'iftar è dopu prima è dopu à sahur, è i colutori di bocca supplementari è u filu dentale deve esse usatu in u listessu modu. Beie assai acqua per impedisce a pruduzzione di saliva da rallentà.

I denti sò spazzolati durante u Ramadan?

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Affari Religiosi, lavare i denti ùn rompe u veloce cum'è una pratica. Situazioni chì ponu periculu u digiunu sò l'usu di pasta è acqua. L'acqua chì pò entra in a gola durante a spazzola o a pasta di denti usata pò causà u rapidu per esse rottu. Per quessa, u prucessu di spazzola pò esse appiicata senza pasta, secondu a dumanda di a persona. Per prutege a vostra salute dentale durante è dopu u Ramadan, Dt. Inseme à Deniz İnce, noi, cum'è Dentince, simu sempre daretu à u vostru surrisu.