Formazioni preliminari di sicurezza tenute à TCG ANADOLU

Dece Trainings di Sicurezza tenuti in TCG ANATOLIA
Formazioni preliminari di sicurezza tenute à TCG ANADOLU

TCG ANADOLU, chì hà da aumentà significativamente e capacità di a Marina Turca, hà realizatu i so testi finali per entra in serviziu.

TCG ANADOLU, chì hà da aumentà significativamente e capacità di a Marina Turca quandu hè finita, hè realizatu i so testi finali per entra in serviziu. In questu cuntestu, Trainings di Sicurezza Frontale sò stati tenuti in TCG ANADOLU. Annunziandu u sviluppu nantu à u so contu Twitter ufficiale, u Ministeru di a Difesa Naziunale hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"U nostru persunale in TCG Anadolu hà realizatu "Formazioni preliminari di sicurezza" in u Mari di Marmara. In l'imaghjini publicati, si vede chì u scenariu di a situazione di u focu di a nave hè statu realizatu. Unu di i scenarii periculosi nantu à i navi hè u focu.

I testi di mare di TCG ANADOLU sò in corso dapoi qualchì tempu in u Mari di Marmara. Inoltre, e teste cum'è i tanki di sbarcu da a nave cù barche di sbarcu à a poppa, è l'atterrissimu di l'helicopteri S70 Seahawk è AH-1W Super Cobra nantu à a pista di TCG ANADOLU sò stati realizati in u periodu passatu.

Elicotteri di a Marina sò stati dispiegati à LHD ANADOLU

L'helicopteri AH-1W Super Cobra è SH-70 Sea Hawk di e Forze Navali anu cumpletu u so dispiegamentu facendu u primu sbarcu nantu à a Nave Amphibia Multi-Purpose LHD ANADOLU. Annunziandu u sviluppu nantu à u so contu Twitter ufficiale, u Ministeru di a Difesa Naziunale,

"Vulemu principià u ghjornu cù ritratti chì renderanu fieru a nostra nobile nazione. L'helicopteri AH-1W Super Cobra è SH-70 Sea Hawk di a nostra Marina, chì pudete vede in i ritratti, anu cumpletu u primu sbarcu nantu à a nostra Nave Amphibia Multi-Purpose LHD ANATOLIA. Vulemu voli sicuri è missioni riesciute à i nostri aerei chì serviranu nantu à a nave LHD ANADOLU, chì aspittemu impazienti per entre in serviziu ". avia usatu e parolle.

L'elicotteri d'attaccu 10 AH-1W da e Forze Terrestri cuminciaru à esse trasferiti à e Forze Navali per esse dispiegati in LHD Anatolia, chì aumenterà e capacità di l'operazioni anfibie di e Forze Navali Turche una volta messa in serviziu. Tuttavia, a Marina avia ricevutu i so primi elicotteri d'attaccu.

U Rear Admiral Alper YENİEL (Naval Air Commander), chì hà fattu un discorsu in a sessione "Naval Air Projects" tenuta in u scopu di u 10th Naval Systems Seminar, in a so presentazione, hà dettu chì in u scopu di u "Attack Helicopter Project" di e Forze Navali Turche, in u scopu di u protocolu firmatu cù e Forze Terrestri in marzu 2022, anu annunziatu chì pensa à piglià a consegna di l'elicotteru d'attaccu.

In a presentazione, l'imaghjini di l'helicopteru d'attaccu ligeru T129 ATAK è l'Heavy Class Attack Helicopter ATAK-II, o T-929, sò stati inclusi in l'imaghjini in quantu à l'offerta di elicotteri d'attaccu. In u scopu di u protocolu firmatu, l'helicopteri d'attaccu AH-1W Super Cobra, chì sò in l'inventariu di u Comandante di l'Aviazione Terrestre è custruiti nantu à una basa di mare, sò stati mandati à l'Air Command Navale. In u passatu ricenti, hè statu dichjaratu chì a forza era interessata in elicotteri Atak.

Hè cunnisciutu chì a forza vole una suluzione di classi pisanti cum'è Atak-II à longu andà. L'elicotteri AH-1W Super Cobra seranu a preparazione di l'infrastruttura per e classi pesanti cum'è una soluzione intermedia durante u periodu di transizione. Attualmente, ci hè un accostu à implementà elicotteri d'attaccu di classi pisanti in classi ANADOLU è piattaforme simili. In più di a so capacità di munizioni di classa pesante, pò esse realizatu travaglii in cundizioni di mare più difficili cum'è piattaforme cù una postura alta di mare.

source: Difesa Turca