E cità di cuntainer stabilite in Afsin sò case calde per e vittime di u terremotu

Cità ​​di Container Stabbilite in u so Afyon Diventate una Casa Calda per e Vittime di u Terramotu
E cità di cuntainer stabilite in Afsin sò case calde per e vittime di u terremotu

U travagliu cuntinueghja intensamente per guarì e ferite in u distrittu di Afşin, chì hè statu affettatu da i terrimoti accaduti u 6 di ferraghju, centru in Kahramanmaraş.

In u distrittu induve u terrimotu hà causatu danni pesanti, u statu è a nazione guariscenu e ferite in manu.

U travagliu febbre hè realizatu in u distrittu per risolve u prublema di l'abitazione di e vittime di u terrimotu, chì i so numerosi bisogni, soprattuttu l'alimentu è u vestitu, sò soddisfatti.

U guvernatore di Çorum, Mustafa Çiftçi, chì hè statu numinatu cum'è u coordinatore in Afşin, hà dettu chì hè ghjuntu in u distrittu u primu ghjornu dopu à u terrimotu è hà cuminciatu à travaglià dopu avè statu assignatu da u Ministeru di l'Affari Interni.

Dichjarà chì hà purtatu persunale è veiculi da a Municipalità di Çorum, l'Amministrazione Speciale Pruvinciale, l'unità di cummandu è parechje istituzioni in a pruvincia à Afşin, Çiftçi hà dichjaratu chì anu iniziatu attività d'aiutu dopu à i sforzi di ricerca è salvezza.

Nutendu chì anu cuminciatu à serve pasti caldi à i citadini u sicondu ghjornu è dopu avè stallatu cità di tende, Çiftçi hà dichjaratu chì anu salvatu 38 citadini da e macerie in u scopu di l'attività di ricerca è salvezza.

Avemu Ricivutu 584 Camioni di Materiali d'Aiuti

Çiftçi hà dichjaratu chì servizii cum'è l'electricità, l'acqua è l'internet sò stati furniti in u distrittu in pocu tempu è hà dettu: "10. Avemu cuminciatu à furnisce u serviziu di gas naturale da quellu ghjornu. Perchè u gasu naturale era un serviziu chì necessitava un travagliu più qualificatu è precisu. disse.

Dichjarà chì anu aumentatu u serviziu di cibo caldu grazia à e cucine di zuppa mobili è e cucine mobili, Çiftçi hà dettu:

"Avemu ghjuntu à circa 100 mila pasti di cibi caldi è zuppa per ghjornu. Avemu ricevutu 584 camioni di materiale d'aiutu, soprattuttu da Çorum. Avemu mandatu questi à i nostri citadini in bisognu in pocu tempu, senza mantene aspittendu in magazzini. I nostri citadini avianu una grande dumanda di tende è avemu distribuitu circa 5 mila tende finu à a data. Avemu distribuitu 8 mila 200 tunnellate di legnu è di carbone da u primu ghjornu. L'aiuti entranti cuntinueghjanu sempre, avemu pruvisti in i nostri magazzini. Avemu creatu un mercatu di vestiti in dui punti separati in u centru di a cità. "Portemu i nostri citadini à u mercatu cù i nostri veiculi attraversu un sistema di appuntamentu, è furnisce i so bisogni".

Çiftçi hà dichjaratu chì inizialmente anu servitu e vittime di u terrimotu cù 1300 persone, cumpresi i funzionari publichi è i vuluntarii di Çorum, è chì cuntinueghjanu attualmente u so travagliu cù 850 persone.

5 Tent Cities Stabbiliti

Spieghendu i servizii di refuggiu chì offrenu à i citadini, u guvernatore Çiftçi hà cuntinuatu cusì:

"Avemu stabilitu 5 cità di tenda in u centru di u distrittu è purtò i nostri citadini in questi lochi in primu locu. A tappa dopu dopu a cità di tenda hè e cità di cuntainer. A nostra municipalità di Istanbul Çekmeköy hà postu 200 containeri in a zona. Anu cumpletu l'infrastruttura di stu locu, avà i cuntrolli finali sò fatti. Avemu stallatu 200 di e nostre famiglie quì. Avemu ancu postu i cuntenituri chì venenu da a municipalità di Çorum è l'Associazione Liman Sober Living quì. Avemu ancu una zona di cuntenituri 150 in a zona vicina. "Sperendu, compieremu questi in pocu tempu è stallà i nostri citadini".

Farmer hà dichjaratu chì pensanu à aumentà u numeru di cuntenituri in u distrittu à 2 mila.

23 Mille Edifici esaminati

Citendu chì 496 edifici sò stati distrutti in i terremoti in Afşin, Çiftçi hà dettu: "In u risultatu di i studii di valutazione di danni chì avemu realizatu, avemu inclusu 227 edifici in u scopu di a demolizione urgente. In u risultatu di i studii di valutazione di danni, avemu determinatu chì 4 mila 3 di i nostri edifici sò stati severamente danucati. Di novu, sicondu i nostri studii di valutazione di danni, 5 mila 385 edifici sò pocu danni. "Avemu inspeccionatu un totale di 23 mila edifici in u scopu di studii di valutazione di danni". disse.

Dichjarà chì anu da fà un annunziu per a demolizione di l'edifizii assai dannati, Çiftçi hà dettu: "Se ci sò citatini chì anu obiezioni per via di a sospensjoni, esamineremu è valuteremu e so obiezioni. "Dopu chì e liste sò finalizzate, a demolizione di strutture assai dannighjate accuminciarà". disse.

Çiftçi hà aghjustatu chì a rimozione di i detriti di 240 edifici è a demolizione di 49 edifici chì avianu da esse demoliti urgente sò stati cumpletati.