
À u Forum di Sviluppu di a Cina chì si tene annu in u 25 - 26 di marzu di questu annu, China Unicom hà annunziatu u so calendariu per u sviluppu è l'implementazione di a tecnulugia 6G.
Liu Liehong, Direttore Generale di China Unicom, hà dettu chì cuntribuiscenu à u posizionamentu di a Cina davanti à l'altri paesi in u campu di 6G.
Liu hà dichjaratu ch'ellu aspetta di compie u prucessu di ricerca è sviluppu di China Unicom da u 2025, spieghendu chì u so scopu hè di lancià e prime applicazioni relative à a tecnulugia 6G in i prossimi dui anni. L'ultimu scopu hè di cummercializà à e masse in a prossima dicada, vale à dì l'anni 2030.
Jin Zhuanglong, Ministru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione in u quadru di u foru, hà enfatizatu chì a Cina guida a strada in quantu à u ritmu di ricerca è sviluppu 6G in u cuntestu glubale. Jin hà ricurdatu chì u so paese hè davanti à l'altri paesi in quantu à a prevalenza di e rete 5G è l'applicazioni mobili.
In più di China Unicom, l'altri dui operatori principali di u paese, China Mobile è China Telecom, cuntinueghjanu a so attività di ricerca è sviluppu di a tecnulugia 6G. In l'ultimi anni, e cumpagnie anu acceleratu u rollout di l'infrastrutture 5G in tuttu u paese per fucalizza nantu à u futuru u più prestu pussibule.
Günceleme: 30/03/2023 14:43