TOKİ Istanbul Draw Draw Annunziate in a Campagna "A mo prima casa".

TOKI Istanbul Draw Dates annunziate in a mo prima campagna di casa
TOKİ Istanbul Draw Draw Annunziate in a Campagna "A mo prima casa".

U sorteggio per u prugettu "Prima Casa", u più grande muvimentu di l'alloghju suciale in a storia di a Republica, chì hè statu implementatu da TOKİ, u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, è hè statu sospesu per via di i terremoti centrati in Kahramanmaraş u ferraghju. 6, finisce in Istanbul. A lotteria per 250 mila unità di alloghju suciale hè stata cumpletata in 81 pruvince in un cortu periodu di 3,5 mesi. L'estrazione di 50 mila unità di abitazioni suciale per Istanbul si terrà in presenza di un nutariu trà u 16 di marzu è u 19 d'aprile in i distretti di Tuzla, Çatalca, Selimpaşa, Arnavutköy, Başakşehir è Esenler. U Ministru Kurum, in u so post di e social media nantu à i sorteggi in Istanbul, hà dettu: "Hè ora di Istanbul in a mo prima casa!" "Cominceremu à tirate à u lottu per i nostri 50 mila unità di abitazioni suciale u 16 di marzu", disse.

In u scopu di a più grande iniziativa di l'abitazione suciale in a storia di a Republica, implementata da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu è l'Amministrazione Mass Housing (TOKİ), i sorteggi per u prughjettu "My First Home" seranu realizati in Istanbul trà u 16 di marzu è u 19 d'aprile.

I sorteggi per u prughjettu "A mo prima casa", chì hè statu annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 13 di settembre è chì i primi sorteggi sò cuminciati cù e pruvince di Ardahan è Şırnak u 7 di nuvembre di u 2022, sò ghjunti à a fine. I sorteggi, chì sò stati sospesi per via di i terrimoti centrati in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju, anu cuminciatu in Ankara u 6 di marzu è anu continuatu cù e pruvince restanti.

L'estrazione di 50 mila case suciali da esse custruite in Istanbul hà da principià in Tuzla. I sorteggi saranu in a municipalità di Tuzla per 16 mila 29 beneficiari trà u 20 è u 920 di marzu.

U sorteggio chì si terrà in presenza di un nutariu publicu u 540 di marzu per 200 beneficiari per Çatalca è 30 per Selimpaşa si terrà à Silivri Alibey Sports Hall.

L'estrazione per l'abitazione suciale da esse custruita per 28 mila 340 beneficiari in i distretti di Arnavutköy, Başakşehir è Esenler si terrà in presenza di un nutariu in a Sala di u Centru Sportiu Olimpicu di Bağcılar trà l'1 è u 19 d'aprile.

L'estrazione di u prugettu "A mo prima casa" finisce cù i sorte in Istanbul.