E donne di i travagliadori agriculi in Eskişehir Cuntinueghjanu a so furmazione

I travagliadori agriculi in Eskisehir Cuntinueghjanu a so educazione
E donne di i travagliadori agriculi in Eskişehir Cuntinueghjanu a so furmazione

In u scopu di u protokollu trà u Centru di Cunsigliu è Solidarietà di e Donne di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir è l'Associazione di Supportu à i Rifugiati (MUDEM) per aumentà a cuscenza di i travagliadori agriculi turchi è stranieri chì travaglianu in Eskişehir nantu à a salute di e donne per via di a furmazione, a sestu gruppu di furmazione hà iniziatu.

A furmazione di u prugettu, chì hè stata implementata in 2021 in u scopu di aumentà a cuscenza di i travagliadori agriculi chì travaglianu in Eskişehir nantu à a "Salute di e donne" per via di a furmazione, cù a chjama di u prughjettu di l'Ambasciata di Francia in Ankara, è chì hà ricevutu una borsa di studiu a seconda volta, cuntinuà.

A Municipalità Metropolitana è u MUDEM, chì hà cuminciatu à travaglià cù i travagliadori agriculi turchi è stranieri cù u prughjettu di successu ritenutu degne di sustegnu, urganizanu furmazioni per e donne per sustene a coesione suciale, l'accessu à i prudutti di l'autocura, è a prutezzione di i so diritti di salute sessuale è riproduttiva.

U sestu gruppu di furmazione, assistitu da 10 travagliadori agriculi turchi è 10 stranieri, hà cuminciatu à u Centru di Cunsigliu è Solidarietà di a Municipalità Metropolitana. In u scopu di u travagliu chì cuntinueghja cù u settimu gruppu è durà per 9 mesi in totale, 70 travagliadori agriculi turchi da u distrittu di Alpu è 70 travagliadori agriculi naziunali stranieri donne è i so sposi in u centru Eskişehir riceveranu furmazione.