BayraklıE Moschee sò disinfettate

E Moschee di Bayrakli sò disinfettate
BayraklıE Moschee sò disinfettate

BayraklıSoddisfa i bisogni di tutti i lochi di cultu cum'è mantenimentu, riparazione è pulizia periodicamente. Bayraklı Cù l'avventu di Ramadan, a municipalità hà aumentatu l'attività di igiene in moschee. In questu cuntestu, e squadre di a Direzzione di Prutezzione è Control Ambientale visitanu e moschee in tuttu u distrittu una per una, disinfettendu è spraying. Cù a pratica chì cuntinueghja in tuttu u mese, i citadini sò offerti l'uppurtunità di adurà in un ambiente igienicu.

Inizià u travagliu di igiene in moschee prima di u mese di Ramadan Bayraklı A municipalità hà aumentatu e prucedure di mantenimentu è di disinfezione per i lochi di cultu è u so circondu. In questu cuntestu, e squadre chì travaglianu in moschee cuntinueghjanu à praticà in tuttu u mese è dopu a festa. Mentre i lochi di cultu seranu disinfettati è spruzzati in ordine, i citadini seranu furniti l'uppurtunità di adurà in ambienti più igienici.

"Vogliu pace, fratellanza è tranquillità"

Bayraklı U sindaco Serdar Sandal hà dettu: "Avemu acceleratu a pulizia di i lochi di cultu, chì facemu regularmente, per via di u mese di Ramadan. Puliteremu è disinfettaremu e nostre moschee finu à dopu a festa. I nostri citadini ponu fà e so preghiere cun tranquillità. Chì a pace, a sulidarità, l'abbundanza è e benedizioni sia cun noi. Vogliu un felice Ramadan à tutti i nostri citadini à i nostri tavulini, Halil İbrahim, induve spartemu i nostri morsi.