E persone chì sperimentanu u sindromu di u terremotu virtuale si sentenu veramente un terremotu!

E persone chì sperimentanu u sindromu di u terremotu virtuale si sentenu veramente un terremotu
E persone chì sperimentanu u sindromu di u terremotu virtuale si sentenu veramente un terremotu!

Dichjarà chì i terrimoti anu effetti neurologichi impurtanti nantu à u sistema nervu è ancu in a psiculugia di e persone, Near East University Hospital Yeniboğaziçi Neurology Specialist Dr. Tansel Ünal avvirtenu chì e persone cù u Sindrome Virtual Earthquake pò sperienze una sensazione di tremore, vertigini è disordine di l'equilibriu per sente chì hè veramente un terrimotu. Dr. Unal dice chì l'epilessia, l'esclerosi multipla, i malati di Parkinson è di Alzheimer puderanu sperimentà un aumentu di a freccia di convulsioni dopu un terremotu.

I terrimoti chì sò accaduti in Turchia u 6 di ferraghju anu devastatu una grande regione chì copre 11 cità in l'Anatolia meridionale è orientale. Tremuli severi sò stati sentiti nantu à una larga zona, cumpresu Cipru. Sicondu l'ultime dichjarazioni ufficiali, mentri u numeru di persone chì anu persu a so vita hà righjuntu 48 mila, centinaie di millaie di persone sò state lasciate senza casa. Dichjarà chì dopu à i terrimoti, assai persone anu dumandatu à i servizii d'urgenza cù a lagnanza di sensazione di tremore, vertigini è disordine di l'equilibriu, Near East University Hospital Yeniboğaziçi Specialist Neurology Dr. Tansel Ünal dici chì sti lagnanze pò esse causati da e cunsiquenzi neurologichi chì si trovanu per via di a sensibilità di u traumu di u terrimotu in u core.

Dichjarà chì sta situazione hè chjamata Virtual Earthquake (Phantom Earthquake) Syndrome in a literatura, Dr. Tansel Ünal hà dettu: "Queste persone dicenu chì anu sentitu chì a terra tremava ancu s'ellu ùn ci era micca attività di terramotu à quellu tempu. Questa hè a stampa neurologica più cumuna in e persone chì anu sentitu un terrimotu tremulu, è hè cumplitamenti sfarente da u timore psicologicu è a tensione di un veru tremulu di terra. Questi pazienti, chì anu sperimentatu terremoti virtuali, anu avà da luttà cù sta situazione, frà altri prublemi. Sò assai preoccupati per esse solu, cuntrollanu constantemente i luci di u tettu è i mobili. Sò assai scomodi è inquieti ". Allora, cumu si verifica stu sindromu di terramotu virtuale?

U sindromu di u terremotu virtuale crea una vera sensazione di terramotu!

« Balance; Hè furnitu da l'analisi di i signali mandati da l'arechje internu, l'ochji, i sensori in i gammi è i pedi, in u centru di equilibriu di u sistema nervu cintrali. Stu sistema ci permette di stà ghjustu è usa e dati chì ottene per predichendu quale direzzione hè alta. Normalmente, se facemu una mossa imprevedibile, cum'è marchjà in un terrenu più bassu di ciò chì pensemu, u sistema si adatta rapidamente perchè sà cumu hè u mondu reale ", hà dettu u Specialista in Neurologia di l'Università di Near East Hospital Yeniboğaziçi. Tansel Ünal dici: "Sicondu una vista, sperimentà una situazione di crisa inaspettata cum'è un terrimotu disturba temporaneamente stu sistema, rendendu difficiule u trattamentu di e dati ottenuti, è dunque a persona sente chì ci hè un scossa inesperu". Dr. Ünal dici chì una altra vista sustene chì si verifica perchè u sistema diventa oversensitive è dà falsi signali per via di u livellu estremu di preparazione è di l'alarma di l'individuu chì hà sperimentatu u terrimotu.
Enfatizendu chì a maiò parte di e persone chì sperimentanu sta situazione, i sintomi regressanu spontaneamente in pochi settimane, u Dr. Tansel Ünal hà dettu: "Tuttavia, i reclami ponu volte più longu. In particulare in tali casi, i pazienti anu bisognu di trattamentu ". Enfatizendu chì l'infurmazione curretta di u paci hè u primu passu di trattamentu, u Dr. Ünal hà dettu: "Prima di tuttu, u duttore deve spiegà chjaramente chì sta cundizione hè di solitu tempurane è innocu. Inoltre, cum'è i sintomi sò spessu in spazii ristretti, piglià u paci à l'aria aperta furnisce un sollievu tempurale. I Pacienti chì anu attaccu intensi sò datu trattamentu medico cù l'aiutu di droghe è alcune maneuver simplici chì ponu esse realizatu.

A freccia di cunvulsioni pò aumentà in i malati cù epilessia, esclerosi multipla, Parkinson è Alzheimer!

Near East University Hospital Yeniboğaziçi Specialist in Neurology Dr. hà dettu: "Un altru prublema impurtante chì deve esse enfatizatu in quantu à u terrimotu in termini neurologichi hè chì e cundizioni di i malati cù malatie neurologiche croniche cum'è Epilessia, Sclerosi Multiple, Parkinson è a malatia di Alzheimer tendenu à peghju. spessu dopu à u disastru ". Tansel Ünal, "Per esempiu, sottu trattamentu, u statu suprimitu è ​​calmu di a malatia pò esse riattivatu. Un paziente cun epilessia chì hè sottu cuntrullatu cù u trattamentu pò cumincià à avè cunvulsioni di novu dopu à un bellu pezzu, o un aggravamentu bruscu di a cundizione generale di un paziente di Parkinson pò esse. Questa hè una situazione chì certamenti ùn deve esse trascurata, è i pazienti anu da esse rivalutati da i so medichi u più prestu pussibule è u so trattamentu deve esse furmatu.