E squadre di gendarmeria anu furnitu furmazione di trafficu à quasi 3 XNUMX vittime di u terremotu

E squadre di gendarmeria anu furnitu una furmazione di trafficu à quasi mille vittime di u terremotu
E squadre di gendarmeria anu furnitu furmazione di trafficu à quasi 3 XNUMX vittime di u terremotu

I squadre di trafficu di a gendarmeria intrattenenu è facenu attività educative per i zitelli affettati da u terrimotu in Malatya.

Mentre u travagliu cuntinueghja per e famiglie affettate da i terrimoti accaduti u 6 di ferraghju, centrati in Kahramanmaraş, è posti in cità di cuntainer è di tende, e squadre di trafficu di a Gendarmeria anu ancu pigliatu azzione per i zitelli.

U Camion di Training Traffic Mobile di a Gendarmerie General Command hà cuminciatu à operare per i zitelli chì vivenu in a cità di container stabilita in Malatya.

I zitelli affettati da u terrimotu, chì sò purtati à u camionu di furmazione in gruppi, sò mostrati una simulazione di trafficu è datu libretti è libri di culore cum'è rigali.

I zitelli, chì tandu sò datu una furmazione pratica nantu à a pista stallata fora, si diverte nantu à a strada di u trafficu cù vitture di batterie è pedali.

Malatya Provincial Gendarmerie Command Traffic Branch Manager Sergeant Major Engin Ünal hà dettu chì i squadre di Gendarmerie sò stati mobilizati per i zitelli affettati da u terrimotu.

Dichjarà chì a furmazione hè stata realizata per migliurà a psiculugia di i zitelli è per sensibilizà u trafficu, Ünal hà dettu: "Avemu purtatu u Camion di Training Traffic in u Cumandante Generale di a Gendarmeria quì per migliurà a psiculugia di i nostri figlioli affettati da i terrimoti. "Semu quì per aiutà i nostri figlioli chì campanu in cuntenituri è cità di tenda è per inculcà cose boni in elli". disse.

Dichjarà chì i zitelli anu piaciutu l'addestramentu datu è si sò divertiti, Ünal hà dettu: "Cerchemu di inculcà e regule di trafficu in elli mostrendu simulazioni in u camionu è praticà fora cù i nostri veiculi di pedali è di batterie, è di elevà. boni trafficanti in e generazioni future ". disse.

Dichjarà chì e furmazione sò state previste per include tutti i zitelli affettati da u terrimotu, Ünal hà dettu: "Avemu assicuratu chì i zitelli fucalizzanu attraendu a so attenzione in diverse direzzione. Pensemu chì aiutemu i nostri figlioli in questu sensu. Avemu previstu di fà queste in tutte e cità di cuntainer è di tende, avemu agisce secondu un pianu. "Avemu datu educazione di trafficu à quasi 3 mila zitelli finu à avà". disse.