Eurocup 2 Eccitazione in Izmir

Eccitazione di l'Eurocup in Izmir

Una di e cuppe più impurtanti in Europa si terrà da u 15 à l'10 di marzu in Izmir, chì l'ultima volta hà accoltu una serie di a Copa d'Europa in basketball in sedia à rotelle 11 anni fà.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà urganizatu a prima urganizazione internaziunale in basketball in sedia di rotelle, ospitendu a Copa Andre Vergauwen in 2008, firma un altru campionatu assai impurtante. I partiti di u Gruppu A di l'Eurocup 2, una di e cuppe più impurtanti d'Europa in u basket in sedia di rotelle, saranu in Izmir u 10-11 di marzu. L'amatori di u sportu puderanu fighjulà i partiti in u Palazzu di Sport Celal gratuitamente.

8 partite seranu ghjucate in dui ghjorni

In più di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club, Fenerbahçe Göksel Çelik, Meylan Grenoble Handibasket da Francia, è Orto-Medico Scyzory Kielce squadre da Pulonia participaranu à i partiti di u gruppu. Venneri, 10 di marzu, à 11.15 Izmir BBSK - Fenerbahçe Göksel Çelik, à 13.30 Meylan Grenoble Handibasket-Ortho-Medico Scyzory Kielce, à 18.00 İzmir BBSK - Meylan Grenoble Handibasket, à S20.15Föksel sel Çelik partite seranu ghjucatu. U sabbatu 11 di marzu, Fenerbahçe Göksel Çelik-Meylan Grenoble Handibasket si terrà à 09.00 è İzmir BBSK-Orto Medico Scşzory Kielce serà ospitatu à 11.15.

Sicondu i punti chì anu ricivutu dopu à i scontri trà e squadre 4, a terza è a quarta squadre classificate in u gruppu si scontranu di novu à 15.45, è a prima è a seconda squadre classificate si riuniscenu à 18.00. A prima squadra si qualificà per a finale EUROCUP 2 in Spagna, è a seconda squadra si qualificà per u gruppu finali EUROCUP 27 chì si terrà in Yalova u 30-3 d'aprile. Tutti i partiti sò ufficialmente ospitati da Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club. Youtube Serà trasmessu in diretta da u vostru contu.

Grande eccitazione dopu à 15 anni

Enfatizendu chì Izmir accoglierà una tappa di a Copa d'Europa in basket in sedia à rotelle dopu à 15 anni, u presidente di u Club di Ghjuventù è Sportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Ersan Odaman, hà dettu: "U nostru presidente Tunç SoyerSottu a dirigenza di , andemu versu fà Izmir una cità sportiva. Mantenemu constantemente l'eccitazione sportiva in a nostra cità alta, cuminciendu cù sporti di spiaggia è acqua è urganizendu organizzazioni giganti cum'è Maratonİzmir. 15 anni dopu à a Coppa Andre Vergauwen, ospiteremu una seria di Cuppa Europea assai impurtante in sedie à rotelle. "U nostru scopu hè di passà u tour è dimustrà u putere di Izmir per urganizà avvenimenti internaziunali in ogni ramu di sport", disse.