Fazıl Say è Serenad Bağcan piglianu a scena per a sulidarità

Fazil Say è Serenad Bagcan piglianu a scena per a sulidarità
Fazıl Say è Serenad Bağcan piglianu a scena per a sulidarità

Ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, u pianista è cumpusitore famosu Fazıl Say è u solista Serenad Bağcan si sò esibita in Izmir per e vittime di u terremotu. U sindaco Soyer hà dettu: "Dopu à sta grande distruzzione, nascerà una Turchia nova. Nimu ùn deve perde a speranza. "I pezzi caderanu in u locu", disse. Tutti i rivenuti da u cuncertu sò stati trasferiti à a campagna "One Rent, One Home".

Per guarì e ferite di i terrimoti chì anu affettatu 11 pruvince in Turchia, u pianista è cumpusitore famosu Fazıl Say è u solista Serenad Bağcan anu urganizatu un cuncertu di sulidarità in Izmir. U cuncertu hè statu tenutu in Ahmed Adnan Saygun Art Center, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà vistu u cuncertu da una sedia perchè i biglietti per u cuncertu sò stati venduti in a prima meza ora. Tunç Soyer, hà dettu ch'elli eranu grati à l'artisti è dissenu: "Una riunione straordinariamente maravigliosa. E persone generose è artisti generosi di Izmir si sò riuniti. Sò cuntentu d'avè voi. U prublema più grande chì a ghjente hà avà hè l'alloghju. Ùn anu nidu. A campagna One Rent One Home, chì avemu cuminciatu à risolve i so prublemi, hè cresciutu incredibilmente bè. Anu datu un grande sustegnu à questu. "Sò grati à elli", disse.

Fazıl Say hà ancu dichjaratu ch'ellu era impressuatu da a campagna "One Rent, One Home" è hà dettu: "Aghju intesu parlà di a campagna è pensava chì se qualcosa puderia esse fattu, qualcosa cusì puderia esse fattu". À quellu tempu, e persone chì vulianu aiutà e vittime di u terrimotu ùn sapianu micca induve aiutà. Era stunatu. Allora aghju scrittu à u sgiò Tunç. Hà rispostu ancu pusitivu. I biglietti di cuncertu sò stati venduti immediatamente. U sgiò Tunç porta studii è urganizazione di u terrimotu in a manera più precisa. Pensu stu avvenimentu assai preziosu. Vogliu ringrazià assai a ghjente di Izmir. Hè bè chì esistenu. "Anu pienu a sala", disse.

"Nasciarà una Turchia nova di marca"

Enfatizendu chì i rivenuti di u bigliettu furnisceranu una casa per e vittime di u terrimotu, Soyer hà dettu: "Ti ringraziu tutti per a vostra cuscenza. U nostru travagliu cuntinueghja. A republica era un miraculu creatu da i nostri antenati eroici, dopu à anni di occupazione in queste terre un seculu fà. Oghje, dopu à sta grande distruzzione, nascerà un novu Türkiye. Nimu ùn deve perde a speranza. "I pezzi caderanu in u locu", disse. Ringraziendu à Fazıl Say è Serenad Bağcan, u sindaco Soyer hà dettu: "Nimu ùn hà dubbitu annantu à u talentu universale di u caru Fazıl. Ciò chì rende un artista universale hè a so cuscenza è u curagiu. "U ringraziu per u so talentu, cuscenza è curagiu", disse.

"Ci sò stati grandi perdite"

Fazıl Say hà dettu ancu chì u terrimotu hà assai tristu à tutti è hà dettu: "Semu un paese chì sperimenta scossa dopu scossa. U terrimotu hà criatu a depressione in tutti noi. Ci sò stati grandi perdite. Sparte a musica per questu scopu è sustene a ghjente hè un attu nobile. "Ti ringraziu tutti", disse.

“Una notte speciale”

Yekta Kopan, chì hà ospitu u cuncertu, hà dettu: "Hè assai significativu per esse inseme in una notte di sustegnu cusì. Sta sera hè una notte speciale per tutti noi. Una notte speciale per a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja u so prugramma di sustegnu è di sulidarità cù determinazione per un bellu pezzu. "Lasciate esse una notte induve pudete sente a sulidarità è u sustegnu in u megliu modu pussibule", disse.

Dopu à i discorsi, u sindaco Soyer hà datu i piantini d'alivi à Fazıl Say, Serenad Bağcan è Yekta Kopan. U 6 di marzu, l'artisti piglianu a scena di novu per e vittime di u terrimotu.