Foresta Memoriale di i Martiri di u Terremotu in Keçiören Scontru cù Saplings

I Martiri di u Terremotu in Kecioren scontru cù Saplings in Memorial Forest
Foresta Memoriale di i Martiri di u Terremotu in Keçiören Scontru cù Saplings

A municipalità di Keçiören hà stabilitu una furesta commemorativa in u distrittu Yükseltepe di u distrittu in memoria di i citadini chì anu persu a vita in u terrimotu di Kahramanmaraş. In questu cuntestu, i saplings sò stati riuniti cù u tarrenu cù a "Cerimonia di Planting Forest Sapling Forest Sapling Memoriale di u 6 di ferraghju 2023" tenuta cù a participazione di e scole in Keçiören.

U sindaco di Keçiören Turgut Altınok, u diputatu di u Partitu AK Ankara Arife Polatdüz, u presidente di u distrittu di Keçiören Zafer Çoktan, i rapprisentanti di i partiti pulitichi è l'urganisazioni non governamentali anu assistitu à a ceremonia di piantazione di piantini.

In u so discorsu à a ceremonia, u presidente Altınok hà dettu: "Ci riunitemu in a nostra cerimonia di piantazione d'arburi in memoria di i nostri martiri di u terremotu. Avemu campatu a catastrofa di seculi. Quasi 50 mila di i nostri citadini anu ricevutu a so misericòrdia. Chì u so locu sia u celu. Vogliu à i nostri feriti una ricuperazione rapida è benessere. U core di Turchia hè stata brusgiata, è hè sempre. Avemu sentitu u dulore prufonda in i nostri cori. Manteneremu viva a memoria di e nostre vite perse in questa furesta ". disse.

SOLIDARITÀ ESEMPIU

Toccu à a sulidarità dimustrata da a nazione turca cù u terrimotu, Altınok hà dettu: "Quaddu Allah sia cuntentu di a nazione turca Necip. In particulare da i nostri ghjovani. Avemu creatu 10 centri di raccolta di aiuti. Avemu vistu ancu chì i nostri ghjovani vuluntarii travaglianu quì. I nostri studenti universitari, i liceani è i ghjovani non-studienti anu luttatu vuluntariamente per guarì sti ferite, è cuntinueghjanu à fà. In i nostri centri, i nostri ghjovani è u persunale anu classificatu l'aiutu. Avemu mandatu u nostru sustegnu à tutta a nostra zona di terrimotu quantu pudemu. I nostri squadre cuntinueghjanu à travaglià quì. Da una banda, avemu i fratelli sopravviventi à u terrimotu chì sò ghjunti quì. Sò l'ospiti oltre l'ospiti. Semu in un tempu quandu a fratellanza, l'umanità principia. Chì Diu sia cuntentu di tutti quelli chì anu apertu i so cori, cori è case. disse.

"U NOSTRE PRESIDENTE CONOSCE U TRAVU"

Dichjarà ch'ellu crede di cori chì e zone di terramotu seranu ricustruite in cunfurmità cù u spiritu di e cità sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Altınok hà dettu:

"U sgiò presidente cunnosce u travagliu. Attualmente, ùn ci sò micca edifici distrutti in residenze TOKİ in a zona di u terrimotu. Prima, l'edifizii publichi sò stati distrutti in terremoti. Ma avà, per furtuna, nisun edifiziu publicu, in particulare edifizii di nova costruzione, hè statu distruttu in u terrimotu di u seculu. U nostru Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu cunnosce u travagliu, u nostru presidente TOKİ cunnosce u travagliu. Seranu custruiti novi edifici, e cità seranu custruite megliu. Ma ùn puderemu micca rinvià i nostri fratelli difunti. Manteneremu viva a so mimoria in sta furesta di memoria. Dicemu "ci hè un destinu sopra u destinu". Quandu vene u tempu, ùn hè micca postponatu per un secondu, è micca ritiratu per un secondu. Tuttavia, avemu da piglià e nostre precauzioni. L'azzione hè apprezzata da noi, da Allah ".

"RIINVIAREmu I NOSTRI PIANI È VEDEmu U RISULTU"

Ricordendu chì u pianu di trasfurmazione urbanu preparatu da a municipalità di Keçiören hè stata bluccata da a municipalità metropolitana di Ankara, Altınok hà dettu: "Appena avemu pigliatu l'uffiziu in Keçiören, avemu fattu una pianificazione urbana per u 80 per centu di a nostra cità in un annu. In un pezzu, avemu fattu a più grande pianificazione di trasfurmazioni urbane in Turchia in metri quadrati. Ma u sindaco di a municipalità metropolitana hà vetu. Avemu passatu questu perchè avemu avutu una maiurità in l'assemblea ABB. Allora hà dettu ch'ellu l'accuserà è hà firmatu. I sindaci pianificanu u futuru di a cità, micca u so presente. Avemu ancu dettu chì quandu a nostra pianificazione urbanistica hè stata annullata cù una demanda di annullamentu. U terremotu di Kocaeli hè accadutu è l'istituzione d'ispezione di l'edificazione hè ghjunta. Ci sò lezioni per esse amparatu da elli. U 95 per centu di l'edifizii distrutti in u terrimotu di Kahramanmaraş sò stati custruiti prima di i regulamenti di u terrimotu. Questa hè a figura ufficiale annunziata da u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Forse più di i nostri citadini avarianu persu a vita se u sistema di ispezione di l'edifiziu ùn era micca statu introduttu dopu à u terrimotu di Kocaeli. Facciu appellu à a Càmera di i Urbanisti, à a Càmera di l'Architetti è à a magistratura ! U nostru statu di a Republica di Turchia è a nostra Custituzione anu garantitu a salvezza di a vita è a pruprietà di tutti. Questu hè un duvere custituziunale. Cum'è una istituzione publica, avemu fattu piani in questa direzzione è sò stati annullati. Speremu, rinviaremu questi piani è vedemu u risultatu ". hà utilizatu e so dichjarazioni.