Grazie à u presidente Büyükkılıç da Limakport İskenderun

Grazie da u presidente Buyukkilica Limakport Alexander
Grazie à u presidente Büyükkılıç da Limakport İskenderun

U sindaco Dr. in nome di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Kayseri, chì hà intervenutu in u focu chì hà scoppiatu in u portu di Limakport İskenderun dopu chì u terrimotu hà centratu in Kahramanmaraş è l'hà spentu. Una lettera di ringraziamentu hè stata mandata à Memduh Büyükkılıç da Turhan Serdar Bacaksız, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di LimakPort.

E squadre di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Kayseri, u sindaco Dr. Sutta l'istruzzioni di Memduh Büyükkılıç, si n'andò in a regione per sustene e squadre chì rispundenu à u focu chì hà scoppiatu in Hatay LimakPort İskenderun Port durante i terremoti centrati in Kahramanmaraş è chì affettanu 10 pruvince. E squadre si battevanu u focu ghjornu è notte è travagliavanu duramente per stingu u focu.

Mentre u focu hè statu spentu in pocu tempu, mostrà un grande esempiu di lotta, in questu cuntestu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di LimakPort Turhan Serdar Bacaksız, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Una lettera di gratitudine hè stata mandata in nome di Memduh Büyükkılıç.

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a lettera di ringraziu mandata firmata da Turhan Serdar Bacaksız:

"Sgiò presidente, mentre chì e perdite chì avemu sperimentatu per via di i terremoti accaduti in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju 2023 è chì anu affettatu 10 di e nostre cità anu causatu una grande tristezza per noi è per a nostra nazione, cum'è Limak Group of Companies, avemu avutu a lotta. simultaneamente cù u focu chì principia in LimakPort İskenderun dopu à u terrimotu. U focu, chì si sparse in pocu tempu per via di e cundizioni climatichi avversi, hè statu spentu cù a cooperazione è l'intervenzione di e squadre di rinfurzamentu, cumprese u persunale è i veiculi di u focu di a municipalità metropolitana di Kayseri. Vulemu sprime a nostra gratitudine in nome di noi stessi è di u Gruppu di Cumpagnia di Limak ringraziendu e squadre di a Municipalità Metropolitana di Kayseri chì anu battutu senza stanca per cuntrullà u focu è ci sustenenu.