Gülermak hà vintu una gara di metro gigante in Romania

Gulermak hà vintu l'offerta di metro gigante in Romania
Gülermak hà vintu una gara di metro gigante in Romania

A cumpagnia di custruzzione turca Gülermak hà vintu l'adjudicazioni per a custruzzione di dui novi linee di metro in Romania, Cluj-Napoca è a capitale Bucarest, inseme cù u cunsorziu in cui si trova.

Sicondu a nutizia in Romania Insider, in a dichjarazione fatta da l'amministrazione di a cità di Cluj-Napoca, in u cunsorziu chì hà vintu a fine di a linea chjamata Metro Line 1, Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt AŞ (Turchia), è ancu Gülermak Spólka Z Ograniczona Odpowiedzialnoscia (Polonia), Alstom Transport SA (Francia) è Arcada Company SA (Rumania).

A linea, chì serà di 21 km è averà 19 stazioni di metro, serà a prima linea di metro di a cità. Sicondu a nutizia, un'offerta di 9,05 miliardi di lei (36,74 miliardi di TL è 1,8 miliardi d'euros) senza IVA hè stata data per u prugettu.

In Bucarest, Gülermak (Turchia) è Somet (Rumania) vincìu l'offerta per a linea di metro di l'aeroportu-centru di a cità, à a quale offrenu 1,3 miliardi di lei (260 milioni d'euros).

A linea 6, chì anderà da l'aeroportu Henri Coanda à Baneasa, averà 7,6 km è sei stazioni di metro. Cusì, a lunghezza di a linea esistente aumenterà à 14,2 km è ci sarà un totale di 12 stazioni.

In principiu, l'altri cumpagnie chì participanu à l'offerta anu 10 ghjorni per oppone à u risultatu di l'offerta.