Hè pussibule di riduce u risicu di a malatia di u cori?

Hè pussibule di riduce u risicu di a malatia di u cori?
Hè pussibule di riduce u risicu di a malatia di u cori?

Anadolu Medical Center Specialist Cardiology Dr. Nermina Alagic hà datu infurmazioni nantu à e malatie cardiovascular. Specialista di Cardiologia di u Centru Medicu Anadolu, chì hà enfatizatu chì quandu hè evaluatu per tutti i gruppi d'età in Turchia, unu di ogni dui morti si sò per via di malatie cardiovascular è chì u 80 per centu di sti morti premature sò prevenibili. Nermina Alagic hà dettu: "Parechji fattori ghjucanu senza dubbitu un rolu in u sviluppu di e malatie cardiovascular. In particulare a diabetes, l'ipertensione, u colesterolu altu, l'usu di tabacco è l'età avanzata sò trà i principali fatturi di risichi. Inoltre, i fatturi di risichi, cum'è avè una storia di malatie cardiovascular à una età precoce, inattività fisica, dieta malsana chì pò purtà à l'obesità sò ancu impurtanti per e malatie cardiovascular.

"Aumenta u risicu di malatie cardiovascular in i membri di a famiglia"

Sicondu un studiu realizatu cù 20 pazienti maschili seguiti per più di 49 anni in i Stati Uniti, quandu i pazienti cù è senza fattori di risicu di famiglia sò stati paragunati, u gruppu cù una storia di famiglia di malatie cardiovascular prima di l'età di 255 era 50 per centu più prubabile chè. U gruppu senza fattori di risichi famigliali.Spristendu chì ci hè un risicu più altu di sviluppà malatie cardiovascular, Specialista in Cardiologia Dr. Nermina Alagic hà dettu: "U prima i membri di a famiglia anu una storia di attaccu di cori, stent o bypass, u più altu u risicu di u paci".

Dichjarà chì u colesterolu altu famigliali hè geneticu, hè una malatia cù livelli significativu di colesterolu altu è un altu risicu di attaccu di cori, Dr. Alagic hà dettu: "30 per centu di e donne chì anu stu prublema sò finu à l'età di 60 anni; U 50% di l'omi anu un attaccu di cori à l'età di 50. Per d 'altra banda, hè pussibule di riduce a malatia di l'arteria coronaria da 80% cù u diagnosticu precoce è u trattamentu in e persone cù iperlipidemia familiale. Per quessa, hè impurtante piglià misure preventive per i pussibuli fatturi di risichi per riduce u risicu di l'attaccu di cori in u futuru. E misure protettive da piglià varienu sicondu i fatturi di risichi di u paci è u risicu chì anu. "Mentre questu pò esse solu un cambiamentu di stile di vita, pò ancu include l'iniziu di medicazione in più di questu", disse.

"A misurazione di u risicu hè impurtante per a prutezzione"

Sottulineendu chì a basa di a lotta contru à e malatie cardiovascular hè a rilevazione di i fatturi di risichi di e malatie cardiovascular è piglià precauzioni contr'à i risichi, u Specialista in Cardiologia Dr. Nermina Alagic hà continuatu e so parolle cusì:

"Tuttavia, unu di i fatturi più impurtanti chì determinanu quantu benefiziu serà ottenutu da a prevenzione è u trattamentu hè u diagnosticu precoce. Ci sò diversi sistemi di scoring per investigà i fatturi di risichi chì causanu e malatie cardiovascular è per fà i so effetti più faciuli di capiscenu. Per esempiu, in u puntu di risicu, chì hè utilizatu per determinà i risichi di malatie cardiovascular di l'individui è creatu esaminendu i dati ottenuti da i studii di 12 paesi europei, un livellu di risicu di 10 anni pò esse determinatu fighjendu diversi paràmetri di l'individuu. Dunque, u risicu di 40 anni di malatie cardiache fatali è micca fatali pò esse misurata in persone apparentemente sane trà l'età di 69-10. Avè un risicu aumentatu sfurtunatamenti significa un risicu aumentatu di attaccu di cori, infartu, fallimentu di cori è altri prublemi. I principali modi d'imaghjini utilizati in a determinazione di u risicu è u diagnosticu includenu u puntu di calcium di l'arteria coronaria, a tomografia computerizzata cuntrastu, l'angiografia coronaria, l'ecografia carotide è l'ecocardiografia. L'obiettivu hè di identificà e persone à risicu altu chì duveranu prufittà più di l'intervenzioni preventive. A misurazione di u risicu, in particulare in individui senza sintomi, hè assai impurtante per a prevenzione ".

"9 modi per riduce u risicu cardiovascular"

Enfatizendu chì i pazienti cun un altu risicu di malatie cardiovascular, i cambiamenti di stili di vita sò cunsigliati prima è chì a terapia di droga hè iniziata se ne necessariu per riduce i fatturi di risichi elevati è u paziente hè seguitu da vicinu. Nermina Alagic hà spartutu modi per prevene e malatie cardiovascular:

  • Sè vo aduprate i prudutti di tabacco, ferma.
  • Fate 150-300 minuti di eserciziu di intensità moderata (caminu, natation, jogging, etc.) o 75-150 minuti di eserciziu d'intensità alta à settimana.
  • Mantene u vostru pesu.
  • Cunsumate almenu 200 grammi di frutti è ligumi ogni ghjornu.
  • Cunsumà pesci cù un altu cuntenutu di omega-2 cum'è salmone, sgombro è sardine duie volte à settimana.
  • Limite u vostru cunsumu di carne rossa à micca più di 350-500 grammi per settimana.
  • Cunsumate 30 grammi di noci crudi à ghjornu.
  • Sì avete diabete, seguite i cunsiglii è fate attenzione à u vostru equilibriu di zuccaru.
  • Per mantene a pressione sanguigna, ùn cunsumà più di 5 grammi di sal per ghjornu.