Hè pussibile perdiri pesu cù u digiunu? Pudete perdiri pesu mentre digiunu?

Hè pussibile di perdiri pesu in digiunu?
Hè pussibile di perdiri pesu in digiunu?

Mehmet Kaplan, u dietista di l'Hospital di Formazione è Ricerca di Şanlıurfa, hà dettu chì hè pussibule perdiri pesu in digiunu.

U dietista Mehmet Kaplan hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so valutazione: Ùn duvemu micca cascà sottu 2-2,5 litri di cunsumu d'acqua durante u Ramadan. Di sicuru, ùn deve micca saltà u pastu sahur. Quandu dormimu senza avè u pastu sahur, u nostru zuccheru in sangue cumincia à calà prima, cum'è u nostru tempu di fame righjunghji 20 ore. Hè per quessa chì avemu bisognu di passà u mese di Ramadan fendu almenu dui pranzi senza saltà u pastu sahur. In generale, u colazione pò esse preferitu in sahur. Avemu da stà luntanu da l'alimenti ricchi di zuccaru è grassu. In generale, l'ova è u furmagliu basatu in proteini ponu esse cunsumati. Quessi ci facenu sente u periodu di fami più tardi in u nostru corpu. In listessu modu, i vegetali ci impediscenu di avè fame postu chì occupanu più spaziu in u stomacu ".

Nutendu chì ci hè una pausa dopu à a zuppa in İtar, u dietista Mehmet Kaplan hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'attività fisica.

Kaplan hà dettu: "Ci hè di solitu un desideriu di manghjà assai rapidamente è eccessivamente durante l'iftar. Per impediscenu questu, pudemu prima apre u nostru iftar cù pranzi iftar, apre u nostru iftar cù una zuppa ligera è una data per l'iftar, pigliate una pausa per 10-15 minuti è poi cunsumà i pasti restante in modu equilibratu. In generale, ligumi è frutti sò i gruppi chì trascuratemu in iftar è sahur. Avemu da esse attenti à cunsumà elli. L'alimenti ricchi di grassu è di zuccaru sò inconvenienti in iftar è sahur, è duvemu stà luntanu da elli. L'attività fisica hè ancu assai impurtante. Pudemu ancu fà a nostra attività fisica trà iftar è sahur. Pudete camminà per una meza ora è 45 minuti. O pudemu fà attività sportive in e prime ore di a matina, quandu u nostru metabolismu è u zuccheru in sangue ùn anu micca calatu assai ".

U dietista Mehmet Kaplan hà cunclusu e so parolle cusì: "L'individui in sovrappeso in generale anu una tendenza à cunsumà assai pocu cibo durante l'iftar è u sahur è crede chì perderanu pesu in questu modu. Questu pò esse veru, u pesu hè persu, ma di solitu perdemu a massa musculare cù u grassu, è a perdita di pisu passa assai rapidamente.

Buddha causa parechje malatie. Invece, ricumandemu di dumandà à un nutrizionista è di fà un pianu di nutrimentu in modu chì pudete perde un massimu di 4-5 kilogrammi per mese, cum'è hè fattu in i tempi normali.