Novi cambiamenti sò accaduti in u "Abyss Village" di a Cina

Novi cambiamenti sò accaduti in a Baia di l'Ucurum di Cini
Novi cambiamenti sò accaduti in u "Abyss Village" di a Cina

Ci hè un paese in a scogliera in e muntagne Liangshan di a pruvincia di Sichuan in u suduvestu di a Cina. L'area di stabilimentu nantu à a scogliera di 800 metri hè chjamata "Abyss Village".

I paisani duveranu aduprà i scalini appiccicati à u latu di a muntagna per esce da u paese. Ogni ghjornu, i studienti cercavanu di ghjunghje in e so scole, faccia à faccia cù a morte, scendendu issa scala sospesa, chì ùn avia micca misure di sicurezza.

Avventendu sta strada periculosa, l'autorità custruìu una scala nova è più sicura in u paese in u 2016.

U presidente cinese Xi Jinping hà dumandatu annantu à l'ultimu statutu di u "Village di l'Abissu" durante e duie riunioni ogni annu da 2017. U presidente Xi hà dettu: "Sò u core straziatu chì i paisani escenu in cundizioni cusì difficili". disse. Xi Jinping hà amparatu nantu à a situazione attuale di u paese è di i paisani da i delegati lucali chì anu assistitu à e Dui Reunione. U presidente Xi hà insistitu chì i paisani duveranu esse cumplettamente sbulicati da a miseria è l'ecunumia di e zone rurale remote deve esse allargata.

In l'ultimi anni, i scalini suspesi di u "Village di l'Abissu" sò diventati una scala fatta di custruzzione d'acciaio sicura, è oghje, scala vera fatta di acciaio è cimentu.

Alcuni di l'abitanti di "Abyss Village" sò stati evacuati in e so novi case, mentre chì i residenti restanti sviluppanu u turismu di u paese.