I contenitori di KSO è Konya OSB partenu per Iskenderun

I contenitori di KSO è Konya OSB partenu per Iskenderuna
I contenitori di KSO è Konya OSB partenu per Iskenderun

A prima tappa di 200 containeri da esse mandatu à Iskenderun in u scopu di u "Protokollu di Cooperazione di Fornitura di Container" firmatu trà Konya Chamber of Industry (KSO) è Konya Organized Industrial Zone (KOS) partì cù 64 treni di container.

U presidente di a Camera di l'Industria di Konya, Mustafa Büyükeğen, l'Organizazione Suprema di e Zona Industriale Organizzata (OSBÜK) è u presidente di a Zona Industriale Organizzata di Konya (KOS), Memiş Kütükcü, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KSO hà assistitu à a cerimonia di mandatu di i cuntenituri chì saranu mandati da Konya. U centru logisticu di Kayacık à u distrittu İskenderun di Hatay in ferrovia. U deputatu Necip Çimen è u membru di u cunsigliu di KOS Ali Koçak anu assistitu.

Grazie à l'industriali di Büyükeğen

Parlendu à a ceremonia di spedizioni di u containeru, u presidente di KSO, Mustafa Büyükeğen, hà enfatizatu chì a Camera di l'Industria di Konya è a Zona Industriale Organizzata di Konya mandaranu un totale di 200 containeri più à İskenderun, in più di a cità di container stabilita da Konya in Hatay.

Dichjarà chì 200 containeri, chì sò a prima tappa di 64 containers da esse installati in Iskenderun, sò stati spediti da u Kayacık Logistics Center, u sindaco Büyükeğen hà dettu: "In u scopu di u protocolu firmatu da a nostra camera è da a Zona Industriale Organizzata di Konya, avemu speditu 200 containeri. cuntenituri, chì sò u primu stadiu di 64 cuntainer per esse mandatu à Iskenderun, à a regione. Spergu chì, cum'è a produzzione hè finita, i nostri spedizioni di container à a regione cuntinueghjanu. Cum'è a camera, avemu mandatu i nostri cuntenituri precedenti per ferrovia, è mandemu i nostri cuntenituri in stu prughjettu per ferrovia. "Vogliu ringrazià tutti i nostri industriali chì sustenevanu u nostru travagliu per guarì e ferite di u terrimotu".

KOS hè vicinu à İskenderun OSB

OSBÜK è u presidente di KOS, Memiş Kütükcü, anu sottolineatu chì sò stati mobilizati per risponde à i bisogni di a regione di u terrimotu cù u sustegnu di l'industriali da u mumentu di u terrimotu. Kütükcü hà dichjaratu ch'elli sò attualmente cuncentrati nantu à u prublema di u containeru per u refuggiu chì a regione hà bisognu, è hà ricurdatu chì in u studiu di cuncordanza realizatu da OSBÜK per 5 OIZ in e 23 pruvince più affettate da u terrimotu, KOS hè stata cumminata cù İskenderun OIZ.

Kütükcü hà dettu: "Cumu a Zona Industriale Organizzata di Konya, simu in cumunicazione constante cù İskenderun OIZ. Avemu cunsultate nantu à u travagliu chì pudemu fà in a regione. Inoltre, avemu firmatu un protokollu cum'è Konya Chamber of Industry è Konya Organized Industrial Zone è in questu scopu, manderemu 200 containers à Iskenderun. Avemu mandatu 200 cuntainer oghje, a prima fase di 64 cuntainer, chì tutti seranu pruduciutu in u nostru Konya OIZ. "Vogliu ringrazià tutti i nostri industriali, istituzioni è urganisazioni chì sustenevanu e campagne d'aiutu chì avemu iniziatu", disse.