I dettagli nantu à u Prucessu di Votazione à e Porte Doganale publicati

A Circular nantu à i Duveri è i Puteri di i Cunsiglii Elettorali di l'YSK in a Gazzetta Ufficiale
Urna YSK

A circular in quantu à u prucessu di votu à e porte doganali in l'Elezzioni Generali Parlamentari Presidenziale è 28th Term da u Cunsigliu Elettorale Supremu (YSK) hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale.

Sicondu a circular, u votu à e porte doganali principia à 27 u ghjovi 08.00 d'aprile è cuntinuerà finu à 14 dumenica 17.00 di maghju.

In u prucessu di votu chì principiarà u ghjovi 28 d'aprile in l'elezzioni parlamentari presidenziale è 27, schede di voto combinate apposta in biancu cù a filigrana "Consigliu Elettorale Supremu di a Republica di Turchia" è l'emblema YSK in l'angulu superiore manca. di a faccia frontale seranu utilizati Buste gialli filigranate cù sigilli "Preferenza" è "Sì".

I principii riguardu à a furmazione è i duveri di i cumitati chì serviranu à e porte di a dogana, i cumitati di l'urne, quelli chì ùn puderanu micca serve in i cumitati di l'urne, è a cummissione di trasportu di sacchetti di votu sò ancu inclusi in a circular.

A circular, chì determina ancu u mantenimentu di l'ordine è e pruibizioni intornu à l'urna, l'arnesi di votu è a consegna, include ancu dettagli riguardanti u locu è u tempu di votu, a determinazione di qualificazioni di votu, u votu da e persone disabili è u votu di l'elettori analfabeti.

A circular include ancu dettagli nantu à l'apertura di i sacchetti, cuntà i buste è i buste invalidi.

L'infurmazioni riguardanti situazioni chì ùn anu micca invalidate i buletine di votu hè ancu inclusa in a circular.

Per i dettagli di a circular CLICCA QUI