"Kahramanmaras Solidarity Days" Cuntinueghja in a Capitale

I ghjorni di sulidarità in Kahramanmaras Cuntinueghjanu
"Giornate di Solidarità Kahramanmaraş" Cuntinueghja

"Kahramanmaras Solidarity Days", iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per sustene i cummercianti di Kahramanmaraş, cuntinueghja. Duranti i ghjorni di sulidarità, chì hà attiratu una grande attenzione da u populu di Ankara in u primu ghjornu; 100 cummercianti di a regione cuntinueghjanu à vende i so prudutti.

I Ghjorni di Solidarietà di Kahramanmaraş, chì sò stati iniziati da a Municipalità Metropolitana d'Ankara per sustene i cummercianti di Kahramanmaraş è attiratu una grande attenzione da a ghjente di Ankara u primu ghjornu, cuntinua.

Durante i ghjorni di sulidarità tenuti in Altınpark ANFA Fiera è Centru di Cungressu; 100 cummercianti di Kahramanmaras vendenu assai prudutti, da l'antichità à i scarpi, da i spezie à u ramu è l'argentu, da i sacchetti à a pelle, da u vestitu à i noci, da i dolci è i gelati à i prudutti lucali.

I Ghjorni di Solidarietà di Kahramanmaraş, chì sò previsti per esse aperti per almenu 10 ghjorni più, seranu aperti à i visitatori ogni ghjornu trà 10.00-22.00.

GRAZIE À ABB DA TERMOTMOTU SUFFRIU COMMERCIANTI

I cummercianti di Kahramanmaraş, chì anu fattu e so vendite in stands accuratamente stallati in a Sala A di u Centru di Fiera è Cungressu ANFA, è e persone di Ankara chì sò ghjunti à fà cumerci per sustene i citadini dannighjati da u terrimotu, anu dettu ciò chì segue nantu à l'applicazione:

Gamze İçli: "Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per avè fattu una cosa cusì pussibule. Hè un grande piacè per noi di fà parte di una tale urganizazione. Era una grande speranza per tutti noi. "Avemu mancatu a vendita".

Ebru Sayın: "Avemu dettu" Kahramanmaraş hè finitu avà. Chì faremu, cumu si svilupperemu ? Mentre ci pensavamu, u presidente Mansur ci hà pigliatu. Questu hà fattu a ghjente di Kahramanmaraş assai felice. "Pensu chì serà megliu".

Ahmet Celik: "A Municipalità Metropolitana hà furnitu tutta l'assistenza chì puderia à e vittime di u terrimotu. U sustegnu à i cummercianti hè una grande cosa ... "

Gökhan Kaynar: "Ci anu sustinutu quì per ritruvà nantu à i nostri pedi. Vulemu ringrazià assai per tuttu, da l'arrangiamentu di u nostru camion à l'alimentariu è l'alloghju. Ringraziemu ancu e persone sensibili di Ankara. "Quelli chì anu campatu in a regione prima, cunnosci Kahramanmaraş o sò stati in Kahramanmaraş ma campanu in Ankara sò più probabili di vene, ma pensemu chì i numeri aumenteranu in u weekend".

Kerim Kaliç: "Vulemu documentazione di mostra di stu sustegnu à tutti i cumuni. "Hè statu un sustegnu assai bellu ... Ci hà infunditu speranza in noi".

Burak Cakir: "Simu ghjunti à sustene vi morale è materiale. Vulemu aiutà à risponde à i nostri bisogni quì. "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per questi travaglii".

Meral Büyükceylan: "Truvu stu travagliu assai successu. Semu in un periudu induve i cummercianti anu ferite prufonde è campanu assai prublemi. I nostri buttreghi sò stati distrutti. Ùn avemu micca un ambiente cummerciale. Ùn ci sò micca opportunità di shopping. "Semu felici di vede chì e municipalità è e persone sò da a nostra parte".