A Ghjuventù di Turchia serà ospitata in questu campu

A Ghjuventù di Turchia serà ospitata in questu campu
A Ghjuventù di Turchia serà ospitata in questu campu

U Campu di Ghjuventù Orhaneli Göynükbelen di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hè in costruzione, chì offre opportunità di vacanze privilegiate à i ghjovani in Kestel Alaçam Scouting Camp è Gemlik Karacaali Youth Camp, ùn servirà micca solu i residenti di Bursa, ma ancu tutti i ghjovani di tutta a Turchia.

Dopu à u Campu di Scouting Kestel Alaçam è u Campu di Ghjuventù Gemlik Karacaali di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà prumessu assai attività chì sustenenu i ghjovani è i zitelli in ogni aspettu, u travagliu cuntinueghja à u Campu di Ghjuventù Orhaneli Göynükbelen, chì serve à i ghjovani in l'estiu è invernu. L'area di campeghju, cuncepitu in cuntattu cù a natura nantu à una zona di 68 mila 500 metri quadrati in l'altopiano di Gölcük, hè stata cuncepita cum'è un campus custituitu da quattru stagioni, spazii sportivi è attività. Ci saranu campi di football, volleyball è basketball, seminarii è avvene, è case di bungalow per l'alloghju in l'area di u campu, chì serve micca solu a ghjente di Bursa, ma ancu tutti i ghjovani da tutta a Turchia.

serviziu 4 stagioni

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, inseme cù u sindaco di Orhaneli Ali Aykurt, hà esaminatu u travagliu in corso in u Campu di Ghjuventù di Göynükbelen in situ. Esprimendu chì unu di i temi più impurtanti di a Municipalità Metropolitana hè i servizii di ghjuventù, u sindaco Aktaş hà dettu: "Semu una di e cità cù una densa pupulazione ghjovana in Turchia. Travagliemu constantemente nantu à cumu pudemu implementà prughjetti per i ghjovani. U nostru campu di Gemlik Karacaali è i campi di Kestel Alaçam, chì servenu soprattuttu cum'è campi di mare, attiranu una grande attenzione da i ghjovani. Avà, purtemu u Campu di Ghjuventù di Göynükbelen, chì serve 12 volte à l'annu, à a nostra Bursa. Un muvimentu impurtante hà da principià in a nostra regione di muntagna cù i nostri ghjovani da tutta a Turchia. A parte difficiuli di a custruzzione hè per esse cumpletata, speremu chì avemu a pianificazione di compie a prima fase in settembre è cumincià à serve. Vulemu bona furtuna à a nostra ghjuventù è a nostra regione prima di u nostru campu ", disse.