I prezzi di Bitcoin scendenu sopra $ 27.000 in mezzu à a crisa bancaria è a prospettiva di i tassi d'interessu di a Fed

bitcoin

Bitcoin, a più grande criptografia di u mondu per a capitalizazione di u mercatu, hè cresciutu di 10% in a settimana da u 17 di marzu à u 36,06 di marzu, cummercializatu à 19 00 $ US à 26.795:26,67 pm u venneri in Hong Kong. L'etere hà aumentatu 1.750% à $ XNUMX in u stessu periodu.

Ma i mercati di l'equità anu avutu una settimana tumultuosa (sottovalutata) à mezu à i timori chì emergenu cracks in u sistema bancariu di i Stati Uniti.

Cuminciò a settimana precedente quandu Silvergate Bank hè andatu in liquidazione vuluntaria dopu à una liquidazione bancaria è e so azioni sò cascate. I regulatori chjusu rapidamente u Silicon Valley Bank (SVB) è u Signature Bank, dui prestatori maiò à l'industria tecnologica è criptografica, per evità u panicu è u risicu di fallimentu sistemicu.

Era abbastanza seriu chì u secretariu di u Tesoru di i Stati Uniti, Janet Yellen, hà cuntattatu a Casa Bianca u weekend di l'11 di marzu per dumandà l'appruvazioni di u presidente Joe Biden per inizià l'acquisizione. U Tesoru hà publicatu dopu una dichjarazione cumuna cù altri pesi pesanti, a Riserva Federale è a Federal Deposit Insurance Corporation, guarantiscenu chì daranu un impulso à i banche americani.

Biden hà ripetutu u stessu missaghju durante a settimana mentre i cummircianti anu tiratu l'azzioni di altre banche regiunale di i Stati Uniti. Quandu u bancu d'investimentu glubale Credit Suisse hà cuminciatu à vacilà è una linea di salvezza di $ 54 miliardi hè vinuta da u Bancu Naziunale Svizzeru, l'attenzione si trasfirìu à l'Europa. Da u latu di i Stati Uniti, 11 istituzioni finanziarii anu da intervene per injectà 30 miliardi di $ in First Republic Bank dopu a caduta di u so prezzu.

Focus sbagliatu?

Malgradu a diffusione di disgrazie in l'industria bancaria, Bitcoin hè stata resistente è solu per un pocu tempu hè cascatu à $ 10 u 19.654 di marzu, hà ritruvatu $ 20.000 u ghjornu dopu, è poi hà riunitu più altu durante a settimana.

"Bitcoin, Ethereum, è altre rete di criptu ùn anu micca saltatu un ritmu", hà tweetatu Cathie Wood, fundatore è CEO di u giant di gestione di investimenti Ark Invest. .

À mezu à e recenti restrizioni regulatori nantu à e piattaforme di criptu, Wood apparentemente ùn pudia aiutà à piglià stu puntu in casa:

"Invece di bluccà e plataforme finanziarie decentralizzate, trasparenti, auditable è chì funzionanu bè senza punti cintrali di fallimentu, i regulatori anu avutu focu annantu à i punti di fallimentu centralizzati è opachi chì si sviluppanu in u sistema bancariu tradiziunale".

James WoDFG, fundatore è CEO di l'impresa d'investimentu criptu, sparte i pinsamenti di Wood.

"A cunfidenza di u mercatu in a finanza tradiziunale hà diminuitu, chì hà purtatu à un cambiamentu di fondi in u mercatu di criptu", Wo hà scrittu in una risposta di LinkedIn. Bitcoin "hà dimustratu u risicu superiore è a resistenza di l'inflazione cum'è un attivu alternativu è serà più ricunnisciutu da u mainstream", disse.

In seguitu, Bitcoin hà cullatu sopra $ 26.000 6. Hà fattu a so marca u marti dopu a liberazione di l'Indice di Prezzi di u Consumatore (CPI) di i Stati Uniti, chì hà dimustratu chì a taxa di inflazione annuale hè cascata à XNUMX% in u ferraghju.

In ogni casu, Jamie Douglas Coutts, analista anzianu di a struttura di u mercatu in Bloomberg Intelligence, hà dettu chì a manifestazione di Bitcoin era veramente duvuta à u terrimotu in a banca di i Stati Uniti, micca à a lettura CPI.

"Bitcoin hè in forte crescita da u venneri passatu, quandu hè diventatu chjaru chì u sistema bancariu di i Stati Uniti hè in prublemi. Storia vera, 25% rally da tandu. L'aumentu di a pressione CPI à $ 26.000 hè u rumore, cum'è a figura hè cascata in linea cù l'aspettattivi è hè cascata rapidamente sottu à $ 25.000 - un livellu chì crede chì hè criticamente impurtante da un puntu di vista tecnicu ", Coutts hà scrittu à Forkast.

cupertura

U cofundatore Slava Demchuk, u sviluppatore di software anti-lavurazione di soldi AMLBotKripto, hà attribuitu a manifestazione di Bitcoin à i hedges di l'investituri.

"[A manifestazione di Bitcoin] ùn hè micca dovutu à u ricunniscenza generalizata di u potenziale senza custodia di l'assi digitale cum'è Bitcoin o Ethereum, ma piuttostu cum'è un mezzu di prutezzione contra i sistemi finanziari tradiziunali", hà scrittu Demchuk.

Bonnie Cheung, capu di strategia Lab Post, una sucietà di software chì sviluppa protokolli di cumunicazione Web3, hà dettu chì l'intervenzioni di u guvernu glubale aiutanu à Bitcoin à ghjunghje à novi alture.

"A mossa rapida di u guvernu svizzeru per sustene u Credit Suisse hà certamente datu à u mercatu un ramu d'oliu à mantene in e settimane à vene. Questu, cù l'azzione di u guvernu americanu, hà avà stabilitu un precedente ", disse Cheung.

"L'aspettativa hè chì i guverni ùn esiteranu micca à razzià se una grande crisa bancaria si verifica in e prossime settimane. Questu hà da alimentà ancu u sentimentu bullish è stabilisce a narrativa chì spingerà Bitcoin per pruvà novi alti ", hà scrittu Cheung.

A capitalizazione di u mercatu di criptu glubale hà righjuntu 19 trilioni di $ US à 00 ore di sera in Hong Kong u venneri, sopra 923% da 23 miliardi $ US una settimana fà.CoinMarketCapdata. A capitalizazione di u mercatu di $ 1,14 miliardi di Bitcoin conta per u 520% di u mercatu, mentre chì i $ 45,2 miliardi di Ether contanu per u 215%.

Primi vincitori: CFX, STX più di 100% di crescita

CFX, u token di utilità di l'unicu blockchain publicu di a Cina, Conflux Network, hè diventatu u primu guadagnatu di sta settimana trà e prime 100 criptovalute per capitalizazione di u mercatu, listata in CoinMarketCap. CFX hà aumentatu 105,99% durante a settimana per u cummerciu à $ 0,317.

U token hà cuminciatu à guadagnà momentu dopu chì Conflux hè statu annunziatu KuCoin Ventures hà investitu $ 10 milioni in u protocolu. Conflux hà ancu introduttu CNHC, una stablecoin CNH per i pagamenti transfrontieri.

STX, u token nativu per Stacks, a strata di cuntrattu intelligenti di Bitcoin, hà risuscitatu da 100,13 per centu à $ 1,09, facendu u sicondu più grande guadagnu di a settimana.

U token hà ricivutu più attenzione dopu a liberazione di u so prossimu hard fork Stacks 2.1, chì hè statu annunziatu per u 20 di marzu. L'aghjurnamentu hà u scopu di creà una cunnessione più forte trà Stacks è Bitcoin offrendu piscine minerarie decentralizate, ponti migliorati, è permette a cumpatibilità trà l'assi specifichi di Stacks, i numeri ordinali è i portafogli Bitcoin.

A settimana dopu: Bitcoin tocca $ 28.000 XNUMX?

"Attualmente, u risicu sistemicu hè davanti è centru in a mente di l'investituri", hà scrittu Coutts. "Mentre sta crisa bancaria pare avè principiatu in i Stati Uniti, a situazione in Auropa cù Deutsche è Credit Suisse hè stata una rotta di trenu lenta per anni", disse.

"U cortu termini ùn hè micca a mo forza, ma se finiscemu a fine settimana sopra $ 25.000, aghju da aghjustà u mo regime di mudellu à bullish postu chì questu serà un segnu chì avemu finitu un fondu è un novu ciclu di toru chì hà iniziatu à a mità di u 2022. cuntinueghja ", hà aghjustatu Coutts.

Wo di DFG hà dettu chì i tendenzi macroeconomichi in i Stati Uniti, i prossimi aumenti di i tassi d'interessu è i disgrazii bancari glubali continuanu à esse i principali determinanti di i mercati tradiziunali è criptu in e settimane à vene.

Kadan Stadelmannkomodo, capu tecnicu di l'impresa di sviluppu di l'infrastruttura blockchain, hà dettu chì l'ambiente ecunomicu fragile in i Stati Uniti hè attualmente u principale mutore di i prezzi di Bitcoin.

"A Riserva Federale hà imbarcatu in un prugramma di allentamentu quantitativo di multitrilioni di dollari, riducendu e riserve bancarie minime da 26% à 2020% u 10 di marzu di u 0, mettenduci in a battaglia attuale cù l'inflazione chì spinge a ghjente à circà modi alternativi. per priservà a ricchezza. Bitcoin hè diventatu una opzione impurtante ", hà scrittu Stadelmann.

"Bitcoin ùn vede micca resistenza finu à u livellu di $ 30.000 per avà. "Se un bancu d'impurtanza sistemica cum'è Credit Suisse colapsava, puderia affundà u mercatu finu à $ 9.000-13.000".

"Quandu i mercati sò cascati in 2020, Bitcoin era trà i primi commodities à ricuperà. "Bitcoin hè sempre abbastanza luntanu da i so massimi di tutti i tempi è puderia duppià rapidamente à i so precedenti massimi, soprattuttu se a Fed invierte u cursu è principia un altru prugramma di facilità quantitativa", disse Stadelmann.

Mayank Shekhar, co-fundatore è capu di tecnulugia di play-to-win, Tek World Nation, aspetta chì Bitcoin sia sempre più percepitu cum'è una tenda di valore è aspetta di scambià trà $ 21-22 da a riunione di a Fed nantu à i tassi d'interessu u 24.000 di marzu. è 27.000 a settimana prossima.

Aziz Kenjaev, capu di partenarii in u scambiu di criptu decentralizatu GammaX Exchange, aspetta chì u mercatu di criptu si rinfriscà prima di a decisione di a tarifa Fed.

"A Fed hè prevista di elevà i tassi di 25 punti basi, ogni figura sopra à sta previsione agisce cum'è un forte sentimentu bearish per u dollaru americanu è un forte sentimentu bullish per Bitcoin. In questu cuntestu, spergu chì Bitcoin ghjunghje à $ 28.100 a settimana prossima ".