I prudutti lucali di l'artighjani di Malatya saranu in vendita in a capitale

I prudutti lucali di i cummercianti di Malatya seranu venduti in u Baskent
I prudutti lucali di l'artighjani di Malatya saranu in vendita in a capitale

In u scopu di u protocolu firmatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara cù a Camera di Cummerciu è Industria di Malatya; I prudutti restanti di i pruduttori di l'albicocca dannighjati da u terrimotu seranu acquistati è e so attività cummerciale seranu cuntribuiti. U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, hà dettu: "Vulemu sustene li almenu un pocu".

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à sustene e cità è i citadini dannighjati da u terremotu maiò.

In questu cuntestu; Firmendu un protokollu di cuuperazione cù a Càmera di Cummerciu è Industria di Malatya (Malatya TSO), ABB sustenerà i pruduttori di albicocca dannighjati da u terrimotu, cumprà i so prudutti rimanenti per cuntribuisce à e so attività cummerciale.

I GIORNI DI MALATYA SERRANN TUTTI IN ANKARA

U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, inseme cù u presidente di CHP è u 13e candidatu presidenziale di l'Alleanza Naziunale, Kemal Kılıçdaroğlu, si sò scontri cù industriali è imprenditori in Malatya è ascoltatu e so richieste.

Annunziando a firma di un protocolu di cooperazione cù Malatya TSO in una dichjarazione di stampa chì hà fattu inseme cù Kılıçdaroğlu è u presidente di Malatya TSO, Oğuzhan Ata Sadıkoğlu, Yavaş hà dettu:

"À a riunione, anu mintuatu chì assai di e vittime di u terrimotu ùn puderanu micca cummercializà l'albicocchi chì anu pruduciutu, chì i grandi cummercianti li cummercializavanu in qualchì modu, ma soprattuttu i cummercianti pruduttori ùn ponu micca cummercializà. Noi, cum'è a municipalità metropolitana di Ankara è altre municipalità metropolitane, è ancu 11 municipalità metropolitane è distrettuali, cumpraremu albicocche secondu u so propiu budgetu, ma l'aiuteremu ancu à trasportà in i posti più cintrali in Ankara. Mostreremu i zoni induve e vittime di u terrimotu, chì ùn ponu micca cummercializà e merchenzie di i picculi pruduttori, ponu vende i so bè. Avemu dinò un grande salone di fiera ANFA. Vulemu sustene li in una certa misura urganizendu i Malatya Days quì quant'è pudemu, ancu durante u Ramadan, vendendu questi albicocchi quì. Per quessa, avemu preparatu un protocolu cù u mo presidente. "Noi, cum'è ABB, è u mo presidente aiuteremu cù u trasportu, vulemu cuntribuisce in una certa misura mentre simu quì".

A VITA COMMERCIALE Svilupperà in MALATYA

ABB hà da sparte a so cunniscenza è l'esperienze cù Malatya TSO cù u protocolu firmatu per benefiziu u sviluppu di l'ambienti d'investimentu è a vita cummerciale in Malatya, una di e cità affettate da u terrimotu.

Cù u protocolu di cooperazione firmatu, i cummercianti di Malatya seranu supportati per cuntribuisce à a vendita di i so prudutti lucali durante i Ghjorni di Promozione Malatya chì si teranu in a capitale, mentri ABB sustenerà a vendita di sti prudutti allocando spazii cummerciale à cumpagnie impegnate in albicocca. pruduzzione è cummerciu.