I Prughjetti di Trasformazione Urbana di Bursa Cuntinueghjanu à Full Throttle

I Prughjetti di Trasformazione Urbana di Bursa Cuntinueghjanu à Full Throttle
I Prughjetti di Trasformazione Urbana di Bursa Cuntinueghjanu à Full Throttle

Da una banda, a municipalità metropolitana di Bursa, chì travaglia dura per guarì e ferite in i zoni di u terrimotu, da l'altra banda, hà acceleratu i so prughjetti di trasfurmazioni urbane per chì Bursa esce da u terramotu pussibule cù u minimu dannu. Istanbul Street, Yiğitler-Esenevler-75, induve a custruzzione hè sempre in corso. Mentre a demolizione di 297 edifici risicatu hè stata finita in i prughjetti di Trasformazione Urbana Yıl è Hotsu, 310 edifici più risicatu seranu eliminati in e tappe seguenti.

Mentre chì a mubilizazione hà iniziatu da u primu ghjornu per guarisce e ferite in u disastru di u seculu chì hà causatu una grande distruzzione in 11 pruvince di Turchia, tutte e cità, soprattuttu Bursa, anu affruntatu a realità di i terrimoti di novu, "ancu s'ellu era doloroso". Mentre era osservatu chì "l'edificazioni, micca i terrimoti, anu causatu morti" in disastri recenti, hè statu di novu revelatu quantu sò e strutture durable di vitale importanza. Basatu annantu à questu fattu, a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà travagliatu duramente per eliminà u risicatu di edifiziu, hà acceleratu i prughjetti di trasfurmazioni urbane chì sò in custruzzione.

Versu a fine in Istanbul Street

Finu a ora, 55 edifici è 140 sezioni indipendenti sò stati demoliti in u Prughjettu di Trasformazione Urbana, chì hè statu iniziatu cù u scopu di dà un aspettu mudernu à Istanbul Street, chì hè a porta di Bursa à Istanbul, ma induve a contaminazione visuale hè sperimentata cù "imprevisu". edifici è officine di riparazione irregolari ". In l'area di u prugettu, induve a tarifa di accordu cù i beneficiari esistenti hà righjuntu u 95 per centu, a custruzzione realizata da a cumpagnia di l'imprenditore nantu à una zona di 11 mila metri quadrati di u Metropolitan cuntinueghja rapidamente. Mentre a custruzzione hè destinata à esse finita in maghju; U prugettu hè custituitu da 193 residenze, 118 uffici è 30 buttreghi. Di questi, 103 residenze, 77 uffizii è 13 buttreghi, chì saranu lasciati à a Municipalità Metropolitana, sò usati cum'è riserve in u prughjettu di trasfurmazioni di a regione.

250 altri edifici seranu demoliti

39 sezioni indipindenti in 250 edifici seranu demolite in l'altre duie isule cù una superficie di 730 mila metri quadrati in u situ di u prugettu. Quandu l'implementazione hè finita in queste isule, 1150 residenze è 100 buttreghi seranu custruiti. Cù u prugettu, a custruzzione di u quale hà da principià questu annu, e strutture risicate in a regione seranu eliminate è Istanbul Street serà equipatu di case più muderni è sicuri. In u risultatu di u cumpletu di i prughjetti di trasfurmazioni in un totale di 8 isule in l'area di edifiziu di riserva, 3500 residenze seranu prodotte.

Grande trasfurmazioni in Lightning

I prughjetti di trasfurmazioni urbane di a Municipalità Metropolitana, chì hà per scopu di creà spazii di vita sicuri per i Bursa, migliurendu e strutture usurate cù u tempu, cuntinueghjanu rapidamente in i quartieri Yiğitler, Esenevler è 75. Yıl di Yıldırım. Un accordu hè statu ghjuntu cù u 92 per centu di i benefizii nantu à u situ, chì hè statu dichjaratu una zona di trasfurmazioni è sviluppu urbanu, è in questu scopu, a demolizione di 28 sezioni indipendenti in 80 edifici hè stata cumpletata. Hè destinatu chì e custruzzioni iniziate in a prima tappa di l'area di 4 mila metri quadrati in totale, saranu consegnate in maghju. In u scopu di u prugettu, 104 residenze è 16 buttreghi seranu custruiti. In l'area di Prughjettu di Trasformazione è Sviluppu Urbanu, i negoziati di cunciliazione è i studii di implementazione cuntinueghjanu in quantu à l'area di u prughjettu di a 2ª tappa. À questu stadiu, 60 edifici risicatu seranu demoliti.

L'attività principia in Hotsu

In u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Hotsu, chì hè trà l'impurtanti prughjetti di trasfurmazioni di a Municipalità Metropolitana è a custruzione di quale hè stata fatta da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, 350 edifici, custituiti da fabbriche di pelle, magazzini è residenze, sò stati demoliti. in l'area induve si trovanu 214 titulari di diritti. In u 2020, un accordu di 100% hè statu righjuntu cù i beneficiari esistenti di u prugettu, chì hè statu prisentatu cù u cuncettu di l'abitazione - u cummerciu. Cù l'accordi fatti, 26 residenze, 8 buttreghi è 15 mila 500 metri quadrati di parcelle di sviluppu sò stati dati à i beneficiari. 52 residenze è 690 buttreghi da esse custruitu in a pratica di custruzzione realizata da TOKİ nantu à una superficie totale di 92 mila metri quadrati seranu aduprate cum'è riserve in i prughjetti di trasfurmazioni previsti in l'area circundante. U prugettu, chì hè in a fase di rimuzione di l'infrastruttura esistente è di stabilisce un situ di custruzzione, hè destinatu à esse cumpletu in settembre 2024.

A futura trasformazione urbana di Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì Bursa, situata in a zona di u terrimotu, hè affruntata da a realità di u disastru è hà dettu: "U futuru di a cità hè in trasfurmazioni urbane. Sta trasfurmazioni serà o in e nostre mani in una manera cuntrullata è pianificata, o sfurtunatamenti, a perdita di vita per via di u terrimotu serà una perdita di ricchezza naziunale. A scelta hè nostra. Ogni passu chì facemu per assicurà chì Bursa hà un futuru portarà à a trasfurmazioni urbane. Ùn vedemu micca stu travagliu cum'è una attività di rutina realizata da e municipalità cum'è un duvere. Cume a scena chì vedemu nantu à i schermi ogni ghjornu mostra chjaramente, stu travagliu hè equivalente à salvà a vita di i nostri citadini. Cù sta cunniscenza, vedemu a trasfurmazioni urbane cum'è un altu scopu ".