Prughjetti di Trasformazione Urbana Accelerati per una Bursa Resistente à i Terremoti

Prughjetti di Trasformazione Urbana Accelerati per una Bursa Resistente à i Terremoti
Prughjetti di Trasformazione Urbana Accelerati per una Bursa Resistente à i Terremoti

A Municipalità Metropolitana di Bursa hà acceleratu i so prughjetti di trasfurmazioni urbane cù u scopu di una Bursa chì hè più resistente à i terrimoti. Yiğitler-Esenevler-75, chì hè stata implementata in Yıldırım. Mentre chì e custruzzioni ruvida ghjunsenu à u stadiu di cumpiimentu in a prima tappa di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di l'annu, a demolizione accelerata in a seconda tappa.

Realizà prughjetti chì portanu Bursa in u futuru in ogni campu da u trasportu à l'infrastruttura, a Municipalità Metropolitana hà acceleratu i so prughjetti di trasfurmazioni urbane per fà Bursa, chì si trova in a zona di u terremotu di primu gradu, una cità più sicura contr'à i terremoti. I custruzzioni di a prima fase di u prughjettu di trasfurmazioni urbani di Yıldırım, chì include Yiğitler, Esenevler è 75. I quartieri Yıl di Yıldırım, sò in rapida crescita. I pruprietarii di 7 residenze è 4 buttreghi chì appartenenu à i beneficiari sò stati determinati da una lotteria in a 104a Tappa, chì hè custituita da 16 blocchi cù un pianu più 1 piani è un totale di 65 appartamenti è 2 buttreghi.

A seconda tappa accelerata

A seconda fase di u prugettu, chì copre una superficie tutale di 6,19 ettari è averà 3 residenze cù a fine di tutte e 500 fasi, cuntinueghja cù a demolizione di l'edificazioni chì appartene à i beneficiari per i quali hè statu fattu un insediamentu in ritornu. per l'immubiliare. In u scopu di u prugettu, un cumprumissu hè statu ghjuntu cù 29 di i 21 pruprietarii di l'edifizii nantu à a strada trà Erdoğan Street è Esenevler Junction, è a demolizione di 8 altri edifici hè stata iniziata. Mentre a demolizione di un totale di 9 edifizii, cumprese 17 edifizii chì sò stati demoliti prima è di novu demoliti, hè stata cumpletata, u prucessu di evacuazione cuntinueghja in 4 edifici induve un cumprumissu hè statu righjuntu. E prucedure di espropriazione per i restanti 8 edifici sò sempre in corso. Cù queste demolizioni, e strade di cunnessione Erdogan Street è 2nd Street seranu aperte à u trasportu, è l'assi di trasportu impurtanti di u distrittu seranu cunnessi à Ankara Road Esenevler Junction.

Aghjunghjerà valore à Yildirim

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì u prughjettu implementatu in Yıldırım, induve a densità di custruzzione illegale è distorta hè alta, darà un esempiu per altre trasfurmazioni da esse fatte in a regione. Ricordendu chì i beneficiari in a prima tappa sò determinati per sorte, u sindaco Aktaş hà dettu: "A seconda tappa hè di grande impurtanza in quantu à l'urbanizazione è a respirazione di u trasportu in a regione. Cù queste demolizioni, a strada Erdoğan serà cunnessa à Esenevler Junction in Ankara Road. Avemu principiatu stu prucessu cù un approcciu orientatu à i citadini, un mudellu senza prufittu basatu nantu à a fiducia mutuale, è cuntinuemu à fà. U prugettu aghjunghjerà valore à Yıldırım è aumenterà a qualità di vita di e persone di a regione ".