I rapprisentanti di u mondu cummerciale è di l'ONG si sò riuniti à u Panel "Disastru è donne".

I rapprisentanti di u mondu cummerciale è di l'ONG si sò riuniti à u "Disaster and Women's Panel".
I rapprisentanti di u mondu cummerciale è di l'ONG si sò riuniti à u Panel "Disastru è donne".

L'1997 di marzu hè u ghjornu internaziunale di a donna, cù l'urganizazione di u Centru d'Informazione di l'UE di Bursa, chì opera in a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) dapoi u 8, in u scopu di u prugettu per sustene a Rete di Centri d'Informazione di l'UE in Turchia, chì hè stata implementata cù u sustegnu finanziariu di a Delegazione di l'Unione Europea (UE) in Turchia.Un avvenimentu significativu hè statu fattu in .

Un panel intitulatu "Disastru è Donne" hè statu urganizatu da a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Eskişehir (EBB) l'8 di marzu, u ghjornu Internaziunale di a Donna. Cù l'urganizazione di Bursa EU Information Center, e donne rapprisentanti di u mondu cummerciale è ONG in Bursa anu participatu ancu à u pannellu in linea. U pannellu, moderatu da u ghjurnalistu Afşin Yurdakul, hè statu seguitu da u membru di u Cunsigliu di BTSO Abidin Şakir Özen, u secretariu di u Cunsigliu di l'Assemblea Gülçin Güleç, u presidente TOBB Bursa KGK Sevgi Saygın è u presidente di u Cunsigliu di u Cummerciu di u Serviziu Turgay Güler. U pannellu, chì hà riunitu rapprisentanti di l'accademichi, l'urganisazioni di e donne, l'urganisazioni naziunali è internaziunali, hà valutatu l'esperienze di e donne chì si battenu cù diversi prublemi in l'area di disastru.

"L'UE furnisce assistenza dapoi u primu ghjornu"

Parlendu à l'apertura di u pannellu, l'Ambasciadore Nikolaus Meyer-Landrut, Capu di a Delegazione di l'Unione Europea (UE) in Turchia, hà dettu: "L'Unione Europea è i paesi membri anu furnitu assistenza à Turchia da u primu ghjornu di i terrimoti centrati in Turchia. Kahramanmaraş. "L'Unione Europea hà realizatu a più grande operazione di ricerca è salvata mai per salvà quante più vite pussibule". disse.

Dipartimentu di Scienze Politiche è Amministrazione Pùblica di l'Università di Ankara, Dipartimentu di Politiche Urbane, Ambientali è Locali Lecturer Prof. Dr. Nesrin Algan hà ancu enfatizatu l'impurtanza di esse una donna in a zona di disastru è hà dettu: "Ci sò donne incinte in l'area di disastru. Ci hè una lotta diversa per elli. "E donne devenu esse implicate in a gestione di disastru per risolve i prublemi di e donne chì campanu in cundizioni difficili". disse. Membro di a Coalizione di i Travagliatori Suciali Gül Erdost, Uffiziu Turchia di l'Organizazione Internaziunale di u travagliu (ILO) Ufficiale di Gender and Dialogue Social Dr. Ayşe Emel Akalın, Specialista in Gestione di Disastri, Membru Fundatore di l'Associazione Voluntarii di Disastru di Neighborhood è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Özden Işık, hà ancu spartutu e so opinioni à u panel.

"Ci serà ancu un psicologu è un rappresentante femminile in i nostri veiculi d'assistenza"

Dopu à u pannellu, ospitatu da BTSO, i participanti anu discututu i sforzi d'aiutu realizati per i bisogni di e donne in a regione di u terrimotu. U membru di u Cunsigliu di BTSO Abidin Şakir Özen hà dichjaratu chì tutti anu una grande rispunsabilità per guarì e ferite di stu grande disastru chì hà affettatu direttamente a vita di circa 14 milioni di persone. Dichjarà chì anu creatu un tavulinu di crisa mobilizendu l'approcciu di mobilizazione da u mumentu di u terramotu, Özen hà dettu: "Cum'è BTSO, avemu precipitatu à u sustegnu di i nostri citadini affettati da u disastru cù a forza chì avemu ricevutu da i nostri più di 52 mila membri. . Avemu mandatu circa 600 camioni chì cuntenenu i materiali d'aiutu urgentemente necessarii da a regione in e zone di disastru. Avemu ancu iniziatu una campagna d'aiutu per i pacchetti alimentari è di igiene. Avemu u scopu di implementà rapidamente u nostru centru di vita in termini di refuggiu, chì hè unu di i bisogni basi di i nostri vittimi di u terrimotu. Ringraziemu ancu u Bursa EU Information Center per questu avvenimentu significativu chì anu urganizatu l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna. disse.

"Bursa accoglie 20 mila sopravvissuti à u terremotu"

U Clerk di u Cunsigliu di l'Assemblea di BTSO, Gülçin Güleç, hà dettu chì si ricordanu di l'impurtanza di l'unità è a sulidarità una volta di più in questi ghjorni. Dichjarà chì ci sò quasi 20 mila vittime di u terrimotu in Bursa, Güleç hà dettu: "Quasi 1.200 di elli stanu in alberghi è 2 mila stanu in pensioni di istituzioni pubbliche. Avemu vittimi di u terrimotu chì ùn ponu micca stà in alberghi è pensioni. Cum'è BTSO, avemu ricevutu l'infurmazioni necessarii da e nostre vittime di u terrimotu chì stavanu in case in Bursa. Forniremu regularmente l'alimentariu, l'igiene è l'aiuti per i zitelli chì anu bisognu. Seremu in i veiculi d'aiutu inseme cù i nostri rapprisentanti di e donne. Esse in cuntattu direttu cù i nostri citadini aghjunghjera un grande valore spirituale. Inoltre, 62 psicologi femine seranu cù e nostre vittime di u terrimotu. Averemu sti amichi in ogni veiculu. "Pensu chì hè assai preziosu avè i nostri preziosi rapprisentanti femminili di u mondu cummerciale di Bursa cun noi in questi studii realizati sottu u tettu di BTSO". disse.

"E donne forti chì piglianu a rispunsabilità sò cun noi"

U membru di u Cunsigliu BTSO è u presidente di u Cunsigliu di l'imprenditori di TOBB Bursa, Sevgi Saygın, hà dettu chì u grande disastru hà scuzzulatu tutti profondamente. Saygın hà dettu: "E donne forti chì piglianu a rispunsabilità quì sò cun noi. Sò sicuru chì sta cooperazione cuntinuerà. Daremu u più grande sustegnu à e donne cù questa unità è sulidarità. Vogliu ringrazià i nostri rapprisentanti femminili di u mondu cummerciale di Bursa per i so sforzi finu à avà. "Ùn aghju micca dubbitu ch'elli continueranu u so sustegnu in u futuru". disse.

U presidente di u Cunsigliu di Cummerciu di u Serviziu BTSO, Turgay Güler, hà dettu chì anu iniziatu una campagna d'aiutu di pacchettu d'igiene per e vittime di u terrimotu in Bursa. Güler hà dichjaratu chì u panel Disaster and Women era ancu impurtante in quantu à l'aumentu di a cuscenza suciale è ringraziò u Bursa EU Information Center per l'urganizazione.