I risultati di ricerca chì piglianu u pulsu di l'industria di u ready-to-wear sò stati annunziati

Risultati di ricerca chì mantenenu u Pulse di u Settore Ready-to-Wear Annunziatu
I risultati di ricerca chì piglianu u pulsu di l'industria di u ready-to-wear sò stati annunziati

Mentre a parte di vestiti pronti in l'ecunumia di u paese cuntinueghja à cresce ogni annu, DepoTextile, chì riunisce i magazzini è i pruduttori in a so piattaforma, hà annunziatu i risultati di a ricerca chì piglia u pulsu di u settore. In a ricerca, i dati nantu à l'aumentu di a parte di a digitalizazione in tutti i prucessi di l'affari da a vendita à l'acquistu sò ghjunti in prima.

Mentre chì l'industria di vestiti pronti cuntinueghja à esse a forza motrice di l'ecunumia di u paese, DepoTextile, chì permette à e magazzini di ghjunghje à centinaie di fabricatori è di creà ordini grossisti, hà annunziatu i risultati di a ricerca chì piglia u pulsu di l'industria. Hà cartografiatu l'industria di vestiti pronti cunducendu una ricerca cum'è guida per i marchi in l'industria è quelli chì pensanu à investisce in questa zona. In cunsiquenza, mentre hè nutatu chì a maiò parte di l'attori di l'industria facenu e so vendite per via di i canali in linea, una stampa simile hè vista in l'offerta di prudutti.

U 69,8% di e vendite di e marche di prêt-à-porter sò in linea

Kenan Demir, u Fundatore di DepoTextile, chì hà dichjaratu chì anu realizatu unu di i studii più cumpleti per i fornitori in u settore di vestiti pronti, hà fattu a valutazione seguente nantu à u sughjettu: "Stu studiu hè una bussola per quelli chì vendenu attualmente. in u settore di vestiti ready-made o sò disposti à investisce in questu settore. Pensemu chì i dati ottenuti da a ricerca chì avemu realizatu nantu à l'approvvigionamentu di u produttu, a relazione venditore-furnitore, è l'arnesi d'acquistu guidanu i studii di i candidati chì operanu in vestiti pronti. Per esempiu, "Vendite in linea?" Avemu fattu a quistione è avemu a risposta "sì" da u 69,8% di elli. Questa tarifa ci mostra quantu impurtanti sò i strumenti in linea di un canale per l'industria ".

U modu per ghjunghje à u pruduttu hè attraversu Internet.

Dicendu chì u vestitu ready-made hè unu di i settori principali chì venenu in mente quandu si tratta di e-commerce, Kenan Demir hà dettu: "E risposte date da i ghjucatori di u settore à e nostre dumande cunfirmanu questu argumentu. Per esempiu, u 61,3% di i venditori chì furnisceranu prudutti da l'esteru facenu questu attraversu canali in linea. 41,4% di i ghjucatori di u settore domesticu accede à i prudutti o cumpagnie chì furnisceranu da Internet. Per d 'altra banda, u 51,8% di i venditori facenu stu capitulu di l'acquistu regularmente ogni mese, mentre chì u 31,9% preferanu cambiamenti staggione per cumprà prudutti. 14,1% di elli furnisce novi prudutti simultaneamente à u mumentu di a so liberazione ".

L'autostrada hè in cima in u supply domesticu

Kenan Demir, Fundatore di DepoTextile, chì hà fattu un rapportu di e rotte di furnimentu di e marche di vestiti pronti cù a so ricerca, hà dettu: "Mentre u 15,9% di i venditori vendenu i so prudutti di marca, u 62,9% di elli vendenu prudutti di diverse marche. . In questa direzzione, 94% di i vinditori chì volenu acquistà prudutti in u paese preferanu a strada di a terra, mentre chì 4,3% utilizanu a strada aerea. Per quelli chì sceglienu di impurtà à l'esteru, sti tassi varienu. A parte di a strada di a terra in l'offerta di prudutti d'oltremare hè cascata à a mità è hè registrata cum'è 45,2%. A via marittima ferma à 38,7%. U restu 16,1% usa a compagnia aerea per acquistà prudutti da l'esteru.