I servizii di Tram di l'Hospital di Kayseri City sò cuminciati

I servizii di Tram di Kayseri City Hospital sò cuminciati
I servizii di Tram di l'Hospital di Kayseri City sò cuminciati

U presidente Büyükkılıç, indirizzendu i passageri in u sediu di u passageru di a nova linea T3, hà dettu: "Continuemu rapidamente u nostru travagliu per serve a bella ghjente di Kayseri è per aumentà a so qualità di trasportu".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç si pusò nantu à u sediu di u trenu nantu à a linea T30, chì furnisce 3 chilometri di trasportu ininterrottu da İldem à Mobilyakent è apertu oghje. U sindaco Büyükkılıç hà desideratu chì a linea di u sistema ferroviariu chì servirà punti impurtanti di a cità cum'è İldem, Cumhuriyet Square, Belsin, Otogar, Kumsmall è City Hospital sia benefica.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dettu chì i travaglii di custruzzione di a Linea di Tram Anafartalar-Şehir Hospital-Mobilyakent sò stati finiti è a nova linea T3 hè stata messa in serviziu.

REVIA U NOVU TRAM

U presidente Büyükkılıç hà intrutu in a stazione di Anafartalar cù una carta di creditu senza cuntattu. Un tempu cù i citadini chì aspettanu à a fermata di l'autobus. sohbet Dopu, Büyükkılıç hà esaminatu u novu tram in culore giallu è rossu cù disinni ergonomichi, cunfortu è amichevuli per i disabili, sedili super còmode in trè tappe, motivi Erciyes nantu à a tappezzeria di u sediu, è ancu i cumpunenti di u mutore è di u muvimentu chì permettenu di utilizà. energia ecologica quandu entra in a stazione.

U presidente Büyükkılıç hà pigliatu a sede di a nova linea di tram, chì hè stata messa in serviziu oghje, nantu à a linea T3, chì hè a linea Belsin-Anafartalar-City Hospital-Mobilyakent Rail System Line.

Cumincia u serviziu di Tram di l'Hospital di Kayseri City

VATMAN s'assittò in a so sedia, annunziò

Indirizzendu i passageri in u sediu Vatman, u presidente Büyükkılıç hà dettu:

"I mo invitati cari, vi augu una bona mattina. Vogliu bona furtuna à sta nova linea di u nostru tram à a nostra cità. Speremu, cuntinuemu i nostri sforzi per serve i belli ghjente di u nostru Kayseri è per aumentà a so qualità di trasportu. Da sta matina, avemu cuminciatu à purtà i nostri passageri è i nostri citadini nantu à a nostra nova linea. Chì u mo Mevla vi prutege da accidenti è prublemi. Inoltre, vogliu a misericordia di Diu una volta di più à i nostri fratelli chì sò morti in u terrimotu, vogliu una ricuperazione rapida à i nostri feriti, desiderate una ricuperazione rapida è sparte u dulore di a nostra nazione. Aghju pagatu i mo rispetti à i mo concittadini di Kayseri ".

cù i passageri sohbet Büyükkılıç hà vulsutu chì i novi tramvii in gialli è rossi cù u mutivu di u Monti Erciyes sò benefizii.

"Chì pudemu fà à i nostri citadini chì ci amanu è ci fidanu"

Cù un passageru chì và à l'Hospital di a cità sohbet U presidente Büyükkılıç hà dettu: "Partete da İldem è venite à l'Hospital di a cità cunfortu senza prublemi. Ci hè pocu chì pudemu fà à i nostri concittadini di Kayseri chì ci amanu è si fidanu. Averemu una bella ligna chì risponde à i bisogni di u ghjornu, ghjunghje à 74 cù i nostri novi veiculi di tram, è ghjunghje à 6 quandu 80 più sò aghjuntu à a nostra linea Talas uni pochi di mesi dopu. A nostra unità di trasportu cuntinueghja à furnisce u megliu è u più altu serviziu di trasportu publicu. Cù l'amore è a cuntribuzione di u nostru presidente à a nostra cità, a vita cuntinueghja, ci curaremu di l'altri è guarì e nostre ferite ".

I citadini anu ringraziatu è pricatu ancu per questa impurtante rete di trasportu dicendu "Che Diu ti benedica, grazie" à u presidente Büyükkılıç.

Büyükkılıç era accumpagnatu da u Sicritariu Generale Hüseyin Beyhan, Vice Secretari Generali Hamdi Elcuman, Bayar Özsoy, Direttore Generale di Transportation Inc. Mehmet Canbulut è capi di dipartimenti.

Cumincia u serviziu di Tram di l'Hospital di Kayseri City

PERIODU DI TRASPORTO ININTERRUPTO E CONFORTEVOLE DURANTE 3 KILOMETRI SU LINEA T30

Un novu hè statu aghjuntu à a linea T34 trà Organize Sanay- İldem 5, è a linea T1 trà Cumhuriyet Square è Talas Cemilbaba, chì serve attualmente in una zona di 2 chilometri. Cù u cumpletu di a linea di u sistema ferroviariu Anafartalar-Şehir Hospital-Mobilyakent, a nova linea T3 hè stata messa in serviziu. Cù a linea T3 chì cunnessa İldem, Beyazşehir, Cumhuriyet Square, Bus Terminal, City Hospital, Università di Scienze di Salute, Università Nuh Naci Yazgan è Furniturekent è Kumsmall, u periodu di trasportu ininterrottu è còmode per 30 chilometri hè iniziatu.

Cù a nova linea, chì serve cù un totale di 74 veiculi è 66 stazioni, 461 viaghji di ogni ghjornu seranu fatti è circa 20 mila chilometri seranu coperti.