I tassi di mortalità causati da i batteri "Klebsiella Pneumoniae" ponu aumentà dopu à 5 anni

I tassi di mortalità causati da i batteri Klebsiella Pneumoniae ponu aumentà anni dopu
I tassi di mortalità causati da i batteri "Klebsiella Pneumoniae" ponu aumentà dopu à 5 anni

Sicondu i risultati di i studii di l'accademici di l'Università di Near East chì mostranu a prughjezzione di 35 anni; E ceppi resistenti di bacteria "Klebsiella pneumoniae", chì causanu infizzioni di sangue, ferite è infezioni urinarii, è ancu e malatie cum'è meningitis è pneumonia, diventeranu completamente resistenti à l'antibiotici dopu à 5 anni. Questu pò aumentà i tassi di mortalità in e malatie infettive causate da sta bacteria!

L'antibiotici sò d'impurtanza critica per eliminà l'effetti negativi di i batteri chì causanu parechje malatie infizziosi in u corpu umanu è per prevene a diffusione di infizzioni. In ogni casu, l'usu eccessivu è incontrolatu di l'antibiotici per un bellu pezzu face chì l'antibiotici utilizati in u trattamentu per esse menu efficaci contr'à certe infizzioni è l'emergenza di battìri resistenti à parechji antibiotici diffirenti. Questu trasforma u trattamentu di e malatie infettive in una lotta seria. Per d 'altra banda, a resistenza sviluppata da i batteri contr'à i diversi gruppi di antibiotici pò purtà à una strada morta in u trattamentu di e malatie bacteriale.

Unu di i circadori di l'Istitutu di Ricerca DESAM di l'Università Vicine Oriente, Dr. Cemile Bağkur, Prufessore Associatu di u Centru di Ricerca Matematica di l'Università di u Vicino Oriente. Dr. Bilgen Kaymakamzade, utilizendu dati lucali, hà preparatu una projezzione di 35 anni di resistenza à l'antibiotici in bacteria.

In u studiu, l'efficacità di i batteri "Klebsiella pneumoniae", chì provoca infezioni di sangue, ferite è di l'urinarii, è e malatie gravi cum'è meningitis è pneumonia, contru à dui gruppi antibiotici principali di ceppi resistenti à multi-droga chjamati beta-lactamase à spettru allargatu. (ESBL) resistenza, hè stata analizata per un periudu di l'annu 35. Projezzione hè stata fatta. A ricerca hà revelatu chì i gruppi di antibiotici carbapenem è piperacillin-tazobactam, chì sò usati com'è l'ultimu risorsu, mantenenu a so efficacità in i ceppi suscettibili di bacteria "Klebsiella pneumoniae", mentre chì i ceppi resistenti diventeranu completamente resistenti à questi antibiotici dopu à 5 anni.

U studiu, chì guidà a determinazione di a resistenza à l'antibiotici di e diverse spezie batteriche, hè statu presentatu à u 40th International Turkish Microbiology Congress è accettatu per a publicazione in a rivista "Progress in Fractional Differentiation and Applications" di Scienze Naturali Publishing.

Dr. Cemile Bağkur: "L'usu di antibiotici senza prescription deve esse limitatu cù regulazioni legali più efficaci".

Unu di i circadori di u Near East University DESAM Research Institute, chì hà firmatu a ricerca, Dr. Cemile Bağkur hà dichjaratu chì u mudellu frazionariu chì utilizanu pò esse applicatu cum'è un strumentu impurtante per determinà a resistenza à l'antibiotici di diverse spezie batteriche in u futuru è guidà à piglià precauzioni. Questu pò causà un incrementu di a rata di infizzioni severi è di i morti cunnessi facendu u trattamentu difficiule in e malatie infizziose causate da questa bacteria. Ricordendu chì u sviluppu di novi gruppi di antibiotici piglia u tempu, u Dr. Bağkur hà avvistatu chì sti batteri puderanu acquistà resistenza à i gruppi di antibiotici di novu sviluppu cù u tempu.

Enfatizendu a necessità di più adopzione di l'usu raziunale di antibiotici, Dr. Cemile Bağkur hà dettu: "Per l'usu currettu di l'antibiotici, a presenza di una infezione bacteriana pruvata microbiologicamente deve esse interrugata. In casi incerti, l'usu di antibiotici deve esse evitata. Sottulineendu a necessità di prevene l'usu di l'antibiotici over-the-counter, Dr. Bagkur hà dettu: "Avemu da sensibilizà u publicu nantu à l'usu di l'antibiotici attraversu l'annunzii di serviziu publicu è i sforzi di i medichi".