Oggetti di valore da u naufragiu di u terremotu consegnatu à i so pruprietarii

Merchenzie di valore da u naufragio di u terremotu sò consegnati à i so pruprietarii
Oggetti di valore da u naufragiu di u terremotu consegnatu à i so pruprietarii

Squadre speciali in gruppi di 8 à 12 persone sò state formate in u corpu di u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale in u situ di Galeria colapsatu è in altre zone di detriti in Diyarbakır, chì hè statu affettatu da i terrimoti centrati in Kahramanmaraş. In a cità, induve si trovanu 650 edifici assai dannighjati, e squadre vigilanu in e zone di detriti 7/24. E squadre registranu i ghjuvelli è altri oggetti di valore truvati in u campu di detriti cù una camera è li consegnanu à a stazione di polizia cun un rapportu.

In Diyarbakır, chì hè trà e pruvince affettate da i terremoti di magnitudine 7.7 è 7.6 centrati in i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş, 1 edifici, 7 di i quali hè viotu, sò stati distrutti. 414 persone anu persu a vita è 912 persone sò state ferite.

Dopu à i travaglii di valutazione di danni di a municipalità metropolitana di Diyarbakır è e squadre di a Direzzione di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, 15 edifici è 6 minareti, chì sò stati decisi à esse demoliti immediatamente, sò stati demoliti in modu cuntrullatu.

In a cità, induve si trovanu 650 edifici assai dannati, squadre speciale in gruppi di 8 à 12 persone sò state formate in u corpu di a Direzzione Provinciale di Sicurezza è i guardiani sò stati guardati in i zoni di detriti per 24 ore.

Mentre patrullavanu e strutture in i distretti di Bağlar, Yenişehir, Sur è Kayapınar cù i pedoni è i veiculi di a polizia, i preziosi beni di i residenti di l'edifiziu sò verificati fighjendu l'internu di scavi senza esse caricati in camion. à l'internu di i scavi.

I gioielli è altri oggetti di valore è articuli di valore sentimentale truvati in l'area di i naufragi sò registrati cù una camera è consegnati à a stazione di polizia cun un rapportu.

Tandu hè trasmissu à i pruprietarii cù un rapportu.

Mentre chì 14 di i 3 cassaforti d'acciaio in u situ di Galeria sò stati consegnati à i so patroni, l'altri 11 cassaforti è altri oggetti di valore truvati in i campi di detriti aspettanu i so patroni.