L'occhiali mobili Konya è l'arnesi dentali furniscenu sollievu à e vittime di u terremotu

I Goggles Mobile Konya è Strumenti Esterni furniscenu sollievu à e vittime di u terremotu
L'occhiali mobili Konya è l'arnesi dentali furniscenu sollievu à e vittime di u terremotu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà fattu esami in Konya Mobile Eye è Mobile Dental Vehicles, chì servenu in a zona di u terremotu per i residenti di Hatay. U presidente Altay hà dettu: "I nostri veiculi mobili, chì avemu implementatu cù a cuntribuzione di e nostre organizzazioni non governamentali Konya, rispondenu à un bisognu impurtante in a regione di u terrimotu. Supereremu e ferite di a catastrofa di u seculu, inseme cù a cooperazione di u statu è di a nazione, per permessu di Allah ", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà visitatu i veiculi mobili chì anu preparatu inseme cù organizzazioni non governative in Konya.

Esprimendu ch'elli, cum'è Konya, anu fattu un grande sforzu per risurrezzione di a cità surella di Hatay, chì hè stata devastata da i terremoti di u 6 di ferraghju, u sindaco Altay hà dettu chì i vetri mobili è l'arnesi dentali mobili anu purtatu à a vita cù a cuntribuzione di Konya non- l'urganisazione di u guvernu hà riunitu un bisognu impurtante in a regione di u terrimotu.

Nutendu chì cercanu di dà morale à e vittime di u terrimotu esaminendu i veiculi mobili in a regione di u terrimotu, u sindaco Altay hà dettu: "U nostru Veiculu di Diagnosi è Trattamentu di Salute Orale è Dentale, chì avemu implementatu cù a Camera di Dentisti di Konya, è i nostri Mobile Glasses Vehicle, chì avemu preparatu inseme cù a Camera di Ottici è Ottici di Konya, cuntinueghja i so servizii per i nostri vittimi di u terrimotu. I mediate i ringraziamenti è e preghiere di i nostri citadini chì beneficianu di i nostri servizii di salute in Hatay per a ghjente di Konya. Quì, i nostri fratelli mandanu i so saluti à Konya è a ghjente di Konya. Supereremu e ferite di a catastrofa di u seculu, inseme à a sulidarità statu-nazione, cù u permessu di Diu.

I sopravvissuti di u terrimotu, chì anu ricevutu assistenza sanitaria da strumenti dentali è occhiali mobili, anu ringraziatu ancu a Municipalità Metropolitana di Konya per u so sustegnu.

U Strumentu di Diagnosi è Trattamentu di Salute Orale è Dentale hà furnitu esame dentale è trattamentu à i citadini 1.357, è l'uttellu di occhiali mobili hà furnitu esami oculari à 1.131 persone da u ghjornu chì hà cuminciatu à serve in a zona di u terrimotu in Hatay.