I workshop sò stabiliti per e vittime di u terremotu

I workshop sò stabiliti per e vittime di u terremotu
I workshop sò stabiliti per e vittime di u terremotu

Mentre u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali stabilisce novi unità di serviziu per e donne in l'area di u terrimotu per ricustruisce a so vita, caccià l'effetti negativi di a distruzzione, è rinfurzà i suciali è ecunomichi, sustene ancu e donne entrepreneur.

U Ministeru cuntinueghja à travaglià per i sopravviventi di u terrimotu per ricustruisce rapidamente a so vita, esse riabilitatu è risponde à i bisogni di e so famiglie. In questu cuntestu, cù u sustegnu di e cooperative di e donne di tuttu u nostru paese, un totale di 2 Workshops sò stati aperti in tende è cità di container, 2 in Gaziantep, 1 in Kahramanmaraş, è 6 ognunu in Adıyaman è Malatya.

Hè previstu di incuragisce e donne economicamente

Macchine di cuciri, tappeti è telai kilim sò stati posti in l'attellu per pruduce bisogni urgenti cum'è lenzuola, cuscini è magliette. A maglia, u disignu di ghjuvelli, a pittura di lignu è i campi di marmura sò stati creati. E donne chì amparanu a cucitura è u ricami cù i maestri furmatori in questi attelli sustenenu ancu altre vittime di u terrimotu per risponde à i so bisogni. E donne chì assistenu à a furmazione in l'attellu migliurà e so cumpetenze è si sbarazzanu di l'effetti negativi di u terrimotu. Finu a ora, circa 2.500 sopravviventi di u terrimotu anu participatu à l'attellu è cuntribuitu à u benefiziu di l'altri sopravviventi di u terrimotu.

I travaglii è e cooperative di e donne attive vicinu à e pruvince affettate da u terrimotu sò stati assuciati da u Ministeru. In questu modu, hè previstu di aumentà e capacità di pruduzzione è di incuragisce e donne economicamente à mediu è longu andà.

Cuuperazione per sustene e cooperative di e donne affettate da u terrimotu

Per d 'altra banda, tutte e cooperative di e donne in l'area di u terrimotu sò state cuntattate è a so situazione attuale dopu à u terrimotu hè stata evaluata è i so bisogni sò stati determinati. In questu cuntestu, a vendita di i prudutti in manu di e cooperative di e donne hè assicurata da a coordinazione cù l'unità pertinenti. Inoltre, u Ministeru porta studii per sviluppà a cooperazione cù u settore privatu è l'urganisazioni internaziunali per sustene e cooperative di e donne in i zoni di terrimotu è affettati negativamente.

Sala di cura di u zitellu per e mamme sopravvivute à u terremotu

U Ministeru hà pianificatu di creà spazii cumuni induve i sopravvissuti di u terrimotu ponu allatta i so figlioli, cambià i pannolini, avè forniture basi cum'è pannolini è salviette umide, è prutegge a privacy di a mamma è di u zitellu. In questu cuntestu, 3 Baby Care Rooms anu cuminciatu à serve in Kahramanmaraş.