İBB Custruisce 2 Centri di Alloghju Esemplari in Antakya è Samandag

IBB Custruisce un Centru di Alloghju Esemplari in Antakya è Samandag
İBB Custruisce 2 Centri di Alloghju Esemplari in Antakya è Samandag

U 13e candidatu presidenziale di l'Alleanza Naziunale, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, hà visitatu Hatay per a 4a volta, chì hà sperimentatu u disastru di u terrimotu. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà infurmatu Kılıçdaroğlu nantu à dui rifugi diffirenti cù una capacità di 1550 persone da esse custruitu in Antakya è Samandağ. Spartendu l'infurmazioni chì unu di i centri serà custruitu cù 10 milioni di lire raccolte da u Gruppu CHP Parlamentu per cuntribuisce à e vittime di u terrimotu, İmamoğlu hà dettu: "U travagliu più esemplare nantu à questu tema hè chì pudemu ottene in Hatay sottu a coordinazione di u nostru stimatu Sindaco Metropolitanu, chì hè l'assicuranza di u prucessu, dopu à u 14 di maghju, cù a vostra Presidenza.Inseme, sò sicuru chì purteremu un prucessu assai preziosu à i nostri 10 cità cù un studiu assai attentu. Vogliu ringrazià u Gruppu Parlamentariu CHP. Apprezzemu tutti i so cuntributi. Speremu, damu a nostra parolla in a vostra presenza chì purteremu questi rifugi tempurane cù e nostre vittime di u terrimotu quì in un futuru vicinu ", disse.

Kemal Kılıçdaroğlu, u 13e candidatu presidenziale di l'Alleanza di a Nazione, presidente di CHP, Hatay, chì hà sperimentatu u disastru di u terrimotu; Vicepresidente di u Gruppu Parlamentari CHP Engin Altay, Vicepresidente CHP Seyit Torun, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Hatay Lütfü Savaş, u sindaco metropolitanu di Mersin Vahap Seçer è i deputati anu visitatu per a 4a volta. A prima tappa di Kılıçdaroğlu è a delegazione accumpagnata in Hatay era u Cimiteru di Narlıca, induve sò intarrati alcuni di i citadini chì anu persu a vita in u disastru di u terrimotu. A delegazione, chì hà lasciatu garofani nantu à e tombe di i citadini morti, cummemorava i citadini chì anu persu a so vita cù preghiere. Kılıçdaroğlu, chì si n'andò da u cimiteru à a tenda di Hatay EXPO in Antakya, hà assistitu à a "Reunione Nazione" tenuta quì è s'hè indirizzatu à i citadini cù u so discorsu in diretta.

İMAMOĞLU: "SEMU UNA GRANDE SQUADRA IN HATAY"

Unu di i punti di visita di Kılıçdaroğlu è a delegazione accumpagnante era u Centru di Coordinazione di Disastri, chì era situatu nantu à 35 ettari di terra in Antakya da IMM. Facendu un discorsu quì, İmamoğlu hà dettu: "Attualmente, simu una grande squadra chì face u serviziu di campu cù u nostru presidente Lütfü Savaş, cumpresu tuttu u sistema quì, tenendu in contu i so bisogni è in cooperazione cù a coordinazione di a nostra municipalità metropolitana di Hatay. Di sicuru, i bisogni cambianu ghjornu per ghjornu è cù stu cambiamentu, circhemu di scuntrà. In questu prucessu, sicuru, ci hè una grande diferenza trà i bisogni in u primu locu è i bisogni di l'oghje. Avà, cuntinuemu u prucessu cù una cunniscenza chì hè basatu annantu à l'abitazione, chì pensa à u futuru di a cità, ma si tratta ancu di prublemi di salute attuali è di prublemi ambientali, è cura di certi prucessi in relazione à l'infrastruttura ".

"U NOSTRE PRESIDENTE DI GUERRA FORNE A COORDINAZIONE"

Indittendu l'impurtanza di u futuru di Hatay è di e cità affettate da u terrimotu, İmamoğlu hà dettu:

"Avete solu dichjaratu chì in u vostru discorsu. Ci hè ancu un terrenu chì hè identificatu cù u passatu, a struttura sociologica è l'aspittà di quella cità è induve e persone tecniche assai impurtanti, à livellu naziunale è internaziunale, cuntribuiscenu cù una mente cumuna. U nostru presidente di Lütfü Savaş furnisce una coordinazione impurtante in questu sensu. Tramindui l'architetti, l'ingegneri, i tecnichi di a cità di Hatay è l'istituzioni, l'urganisazioni è l'urganisazioni non governamentali di diverse parti di Turchia parlanu di u futuru di a cità in a so presenza. Di sicuru, cuntinuemu tutti i nostri servizii inseme cù l'AFAD, parlendu è in cuurdinazione cun elli. Mentre chì tutti questi prucessi sò operati, a nostra ricunniscenza in particulare à l'area di disastru, vale à dì à l'area di disastru in i punti induve avemu avutu stu terrimotu; Per pudè custruisce u novu Hatay cun un forte designu è architettura chì cunnetta cù u so passatu, cù un sistema di alloghju temporale, cù una infrastruttura tecnica chì risponde à i bisogni di almenu 2-3 anni, è di custruisce u novu Hatay cù i principii ch'e aghju dettu.

Cuntribuzione di 10 milioni di lire à prughjetti da u gruppu GNAT CHP

Enfatizendu chì stanu travagliendu in esemplare nantu à sta questione inseme cù i so amichi, İmamoğlu hà dettu: "Cù l'accunsentu di a nostra municipalità metropolitana di Hatay, accoglierà circa 1600 persone in totale, sia quì in Antakya sia in Samandag. Creemu spazii di alloghju. chì copre 2 anni è include diversi servizii. A custruzzione di unu hà iniziatu, i prucessi infrastrutturali cuntinueghjanu. Un altru cumminciarà rapidamente, in i prossimi 3-2 ghjorni. In unu di i prughjetti ch'e aghju citatu, ci hè un casu spiciale chì avemu cooperatu. Avarà fattu una grande cuntribuzione à una di queste zone di alloghju temporale chì faremu una cuntribuzione di circa 3 milioni di lire, chì u nostru Partitu Populare Republicanu è u Gruppu di a Gran Assemblea Nazionale Turca anu creatu. Pensu chì furniremu un prucessu assai utile è esemplariu. U nostru Direttore Generale KİPTAŞ hà intrapresu a custruzzione in nome di u nostru gruppu di pianificazione urbana ".

"A COSTRUZIONE D'ACCIDENTI CONOSCIU SERÀ U SEGUNDU DOLORE IN STE CITTE"

Pigliendu a parolla di novu dopu a presentazione di u direttore generale di KİPTAŞ, Ali Kurt, İmamoğlu hà dichjaratu ch'elli anu assistitu à a custruzzione di edifici di 4-5 piani in fretta à l'entrata di Hatay, è hà dettu: "A custruzzione di case familiari serà u sicondu dolore chì serà. vissutu in queste cità, dopu à u disastru chì avemu avutu. Dunque, hè imperativu chì preparemu e nostre cità per u futuru in modu pianificatu è principiatu. Sò sicuru chì pudemu ottene l'opere più esemplarii nantu à questu sughjettu in Hatay sottu a coordinazione di u nostru stimatu Sindaco Metropolitanu, chì hè l'assicuranza di u prucessu quì, ma cun voi è a vostra Presidenza dopu u 14 di maghju, pensu chì purteremu. un prucessu assai preziosu à sti 10 cità cù un travagliu assai cura. Hè ancu bisognu di questu. Speremu, daremu a nostra parolla in a vostra prisenza chì noi purteremu questi rifugi pruvisorii inseme cù e vittime di u terrimotu quì in un futuru vicinu.

KURT, KIPTAS GENERAL MANAGER, FATTU UNA PRESENTAZIONE

Sicondu l'infurmazioni datu da Kurt, Direttore Generale di KİPTAŞ; I rifugi temporanei seranu stabiliti in duie regioni diverse in Antakya è Samandağ. I travaglii seranu realizati sottu a coordinazione di KİPTAŞ è cù u sustegnu di e unità pertinenti di IMM. U prugettu, in quale i materiali utilizati in l'applicazioni attuali seranu preferiti, serà sfarente di i so contraparti cù u so culore, cambiamenti in e forme di tettu, designu è spazii suciali. In u scopu di u prugettu, chì hè statu creatu da cuncepimentu di subregioni di quartieri adattati per un usu à longu andà, 1550 unità cù infrastrutture cumplette seranu stabilite in duie regioni, custituiti da moduli differenti, chì ponu accoglie un totale di 304 persone. In Antakya, a custruzzione di un refuggiu tempuranee per 226 persone, chì sarà custituitu da 1150 unità, hà iniziatu da u 14 di marzu. A pruduzzione di un refuggiu tempuranee per 78 persone, chì sarà custituitu da 400 unità in Samandag, principia u 21 di marzu. I dui prughjetti sò previsti per esse cumpletati in 3,5 mesi ognunu. In i prughjetti, l'efficienza energetica serà ottenuta cù l'usu di l'illuminazione solare.