Ibrahimovic diventa u più anticu attaccante in a storia di a Serie A

Ibrahimovic diventa u più anticu marcatore in a storia di a Serie A
Ibrahimovic diventa u più anticu marcatore in a storia di a Serie A

Zlatan Ibrahimovic hà marcatu una penalità contr'à l'Udinese in a so prima partita per l'AC Milan in più di un annu, facendu di ellu u marcatore più anticu in a storia di a Serie A u 18 di marzu.

L'attaccante espertu Ibrahimovic, chì hè statu ricurdatu in a squadra naziunale svedese pocu tempu fà, hà sbattutu a penalità in casa in u sicondu tentativu in a prima metà di stoppage, facendu u score 1-1.

Hà mancatu u primu puntu, ma quandu Beto hè statu penalizatu per a violazione, hè stata data una seconda chance è hà sbarcatu u so tiru à mezu à u gol.

À 41 anni è 166 ghjorni, Ibrahimovic hà superatu l'anzianu difensore di l'AC Milan Alessandro Costacurta cum'è u più vechju ghjucadore in u primu volu d'Italia.

Tuttavia, Milan hà intrutu in u time-out daretu à un gol, postu chì Beto hà cumpensu u so sbagliu marcatu un gol à a mità di tempu.

Ibrahimovic hè statu chjamatu per a prima volta da ghjennaghju di l'annu passatu à a furmazione di u coach di Milan Stefano Pioli è hà datu u bracciale di capitanu.

Hà ghjucatu cum'è sustitutu trè volte sta stagione, dopu avè statu fora di u campu da maghju di l'annu passatu dopu a chirurgia reconstruttiva di ligamenti cruciate anteriori in u ghjinochju manca.