Discorsu di i zitelli à u Cungressu Ecunomicu di u Secondu Seculu

Figlioli di u Discorsu à u Cungressu Ecunomicu di u Secondu Seculu
Discorsu di i zitelli à u Cungressu Ecunomicu di u Secondu Seculu

U "Attellu di i zitelli", chì hè statu tenutu in u scopu di a preparazione per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu chì si terrà in Izmir u 15-21 di marzu, hà finitu u so primu ghjornu in Limontepe Fairytale House cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir è di l'UNICEF. À a fine di l'attellu, chì cuntinuerà dumane, un pianu d'azzione di 10 punti serà trattu da l'idee emerse.

E riunioni preparatorie di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì hè stata posposta à u 6-2023 di marzu dopu à u grande disastru di u terrimotu u 15 di ferraghju di u 21, cuntinueghjanu cù workshop è fori. U "Attellu di i zitelli", unu di i travaglii preparatori di u cungressu, chì partenu cù u slogan "Custruemu a Turchia di u Futuru", hè urganizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'UNICEF (Fondu d'Aiuti à i zitelli di e Nazioni Unite). . I funzionari di a Municipalità Metropolitana di İzmir, i rapprisentanti di l'UNICEF è i zitelli assistenu à l'attellu in a Casa di Fata di Limontepe. I zitelli chì participanu à l'attellu fucalizza nantu à u cuncettu di ecunumia è i prublemi chì l'affettanu in e cità attraversu diverse attività. I ritratti disegnati da i zitelli nantu à u cuncettu di l'ecunumia durante l'attellu seranu esposti à u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu chì si terrà u 15-21 di marzu.

Un pianu d'azzione di 10 punti serà publicatu.

Duranti l'attellu di dui ghjorni, parechji temi cum'è a relazione di i guverni lucali cù i zitelli è i ghjovani, i diritti è a participazione di i ghjovani, u disignu umanu, i spazii di intervenzione è l'analisi sò discututi. Un pianu d'azzione di 10 punti serà trattu da l'idee emerse durante l'attellu. U pianu d'azzione cuntribuisce à i risultati di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu.

Cungressu Ecunomicu di u Secondu Seculu, 15-21 di marzu

U Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, una iniziativa civile, trasparente è pienamente participativa, si terrà trà u 15-21 di marzu di u 2023. À a fine di u cungressu, i pruposti pulitichi chì formanu u novu seculu seranu spartuti cù tutta a Turchia. U prugramma di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì durà per sette ghjorni, include sessioni principali, riunioni di delegati, fori è attività artistiche.

I negoziati cumplessi nantu à e cunsequenze à longu andà di a devastazione causata da u terrimotu di u 6 di ferraghju 2023 sò stati inclusi in u prugramma di u cungressu. Sessioni nantu à parechji temi cum'è a creazione di cità chì sò cumpatibili cù a natura è resistenti à i disastri è a gestione di disastri sò stati aghjuntu à u prugramma.
U secretariatu di u cungressu hè realizatu da l'Agenzia di Pianificazione di İzmir (İZPA) affiliata à a Municipalità Metropolitana di İzmir. Per tutte l'infurmazioni nantu à u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, visitate iktisatkongresi.org.