Karamarinovi valuta i Campionati Europei di Atletica Indoor

Karamarinovi valuta i Campionati Europei di Atletica Indoor
Karamarinovi valuta i Campionati Europei di Atletica Indoor

U presidente di l'Associazione Europea di Atletica, Dobromir Karamarinov, hà truvatu u campionatu di casa di Tuğba Danışmanz in u Triple Jump "toccante" è hà vistu u record mundiale di Nafi Thiam in Pentathlon cum'è u puntu luminoso di u "Magnificu" Campionatu Europeu di Atletica Indoor in Istanbul.

Riassuntu i partiti chì anu fattu un mesi dopu à i terrimoti in Turchia è a vicina Siria, in quale migghiara di persone persu a vita è si sò diventati senza casa, Karamarinov hà dettu: "U campiunatu hè statu fattu à l'ombra di i terrimoti devastanti chì anu fattu in Turchia un mese fà. U nostru primu pensamentu è priorità era di commemorazione è onore di e vittime di sta tragedia naturale ".

"À u listessu tempu, u Cumitatu d'Urganizazione, a Federazione Turca di Atletica è l'autorità pubbliche turche anu fattu un travagliu fantasticu in l'urganizazione di u Campionatu in cundizioni assai difficili, malgradu a famiglia è l'amichi in a zona di u terrimotu".

"Vogliu applaude à tutti quelli chì anu cuntribuitu in u locu à l'urganizazione di stu Campionatu in un momentu assai emotivo per a Turchia per a so dedicazione persunale è dì chì l'Associazione Europea di Atletica ùn scurderà mai i sacrifici chì anu fattu per u nostru sport".

"Unu di i mumenti più toccanti di u campionatu hè statu quandu l'atleta turcu Tuğba Danışmanz hà vintu a medaglia d'oru in u triplu saltu femminile cù un record naziunale, ma ci sò stati assai avvenimenti eccitanti durante u nostru tempu in Istanbul, in particulare i punti 5055 di u belga Nafissatou Thiam. Era a so vittoria in u penthlon cù u record mundiale.

Trà l'atleti ospitanti chì eranu in mezu à un tali traumu era Kayhan Özer in a cumpetizione di 60 m maschili.

Dui ghjorni prima di i terrimoti di u 6 di ferraghju, Özer hà parlatu à l'Associazione Europea di Atletica da Adana cù una populazione di 160 milioni, chì si trova à circa 1,7 km da l'epicentre di u primu terrimotu, è hà dettu: "300 persone (morti) è 25 edifici. crollatu in Adana ".

"A mo famiglia hè andata in l'altitudine, stanu quì perchè a mo surella hè assai spaventata".

"Ùn vole micca andà in casa".

"Ogni famiglia hè cusì".

In a prima settimana dopu à u disastru, Ozer ùn hà micca furmatu è in questu tempu ùn hà micca pensatu à cumpete in u Campionatu, ma prestu ricunsidutu.

"Dopu à a seconda settimana aghju dettu:" OK, torneraghju per u paese, correraghju per i mo amichi ", è avà mi sentu megliu", disse.

In più di u record mundiale di Thiam, a polacca Adrianna Sulek hà superatu u record mundiale precedente, battendu 3 record di Campionatu, 4 tituli di capu mundiale è 12 tituli di leader europei, è ancu 47 record naziunali in a cumpetizione, in quale 593 atleti di 39 paesi anu participatu.

I dati di l'audienza televisiva sò sempre cumpilati, ma cù 30 emittenti internaziunali è i flussi in diretta di l'Associazione Europea di Atletica dispunibuli in u mondu sanu, si prevede esse paragunabili à i precedenti Campionati Europei Indoor, mentre chì i canali di rete suciale di l'Associazione Europea di Atletica vedenu un numeru record di presenza per questu avvenimentu. .

L'Associazione Europea di Atletica hà dettu chì unu di i ricordi indimenticabili di u campionatu era a sulidarità è u sustegnu di l'atleti, i federazioni membri, i spettatori è i media internaziunali contru à quelli chì anu persu a vita in i terremoti è u calore di u populu turcu in a cumpetizione internaziunale. malgradu sti cundizioni difficili.

I prossimi Campionati Europei di Atletica Indoor sò previsti per u 6-9 di marzu 2025 in Apeldoorn, Paesi Bassi.