L'addestratore naziunale hà fattu a storia di u pugilatu turcu

L'addestratore naziunale hà fattu a storia di u pugilatu turcu
L'addestratore naziunale hà fattu a storia di u pugilatu turcu

U pugile prufessiunali libicu Malik Zinad, furmatu da l'addestratore naziunale di pugilatu Furkan Derbazlar, hè ghjuntu à a cima trà i migliori pugili di u mondu. Zinad hà scunfittu u so avversariu francese in u Campionatu Mundiale di pugilatu in Belgio l'11 di marzu è hà cullatu à u 20u postu in u ranking mundiale. Furkan Derbazlar hè andatu in a storia di u pugilatu turcu cù stu successu di coaching.

"Ora aghju purtatu i tituli WBC, WBA, WBF è IBO in i mo braccia quandu aghju pussutu vede solu in TV", disse Derbazlar.

L'addestratore naziunale Furkan Derbazlar hè l'addestratore di u pugile prufessiunale libicu Malik Zinad. Zinad hè diventatu u campionu WBC Mediterraniu di pesi leggeri in u ring cun pugili cum'è Canelo Alvarez, Dmitry Bivol è Callum Smith in a partita di titulu "WBC Mediterranean", una di l'urganisazioni di pugilatu più prestigiose in u mondu, tenuta in Bruxelles, in Belgio. in 2021. U trainer naziunale Furkan Derbazlar hà ancu riesciutu à diventà unu di i furmatori chì vincìu u cinturione WBC in a storia di u pugilatu turcu.

1u in Africa, 20u in u mondu

Zinad, entrenatu da Derbazlar, hà conservatu u so titulu WBC vincendu i dui partiti contr'à Islam Teffahi è Ezequiel Osvaldo Maderna di l'Argentina in u Campionatu WBC tenutu in Bruxelles in 2022. Zinad, chì hà vintu 20 vittorie, 16 di e quali era knockout, in 20 partite in u ring, hà cuntinuatu cusì a so serie di "pugile invincitu" è hà cullatu à u 43e postu in a classificazione mundiale di i pesi leggeri.

Malik Zinad hà affrontatu u pugile francese Mickael Diallo, cunnisciutu cum'è u "boxer invaincu", per u titulu Intercontinentale WBA in u Campionatu Intercontinentale di l'Associazione Mondiale di Boxe (WBA) tenutu in Belgio l'11 di marzu di u 2023. Zinad divintò u vincitore dopu à 10 round cù a decisione di l'arbitru. Cù sta vittoria, Zinad hà classificatu 1u in u pugilatu prufessiunale in u cuntinente africanu; Hè righjuntu à u 20u postu in u ranking mundiale di boxe superstar.

"Ora aghju purtatu e cinture chì possu vede in TV"

Furkan Derbazlar, chì hè a prima è l'unica persona per ottene stu successu cù a so identità di trainer in a storia di u pugilatu in Turchia, hà dettu: "Stu successu mi fa sentu emozioni chì ùn possu micca descriverà". Derbazlar hà dettu: "Ogni cumbattente o artista marziale hà un sognu di esse à questi livelli è vince queste cinture. I mo sogni di a zitiddina sò diventati realità avà. "Ora aghju purtatu i tituli WBC, WBA, WBF è IBO nantu à i mo braccia quandu aghju pussutu vede solu in TV".

Derbazlar hà dettu: "Hè inestimabile per cuglieri i frutti di i mo sforzi per rializà i mo sogni senza rinunzià o rinunzià". Vogliu trasmette tuttu ciò chì aghju amparatu à quelli chì amanu u pugilatu. Hè un onore di esse u primu in a storia di u pugilatu turcu ".