L'ex Hilton Hotel in Izmir hè apertu à e vittime di u terremotu

L'ex Hilton Hotel in Izmir Emergency for Earthquake Victimes
L'ex Hilton Hotel in Izmir hè apertu à e vittime di u terremotu

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà apertu u vechju Hilton Hotel per risolve u prublema di rifuggiu tempurale di e vittime di u terrimotu chì venenu à Izmir, hà riurganizatu 180 camere. Attualmente, 50 persone sò allughjate in 102 stanze.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à accoglie e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Izmir dopu u terrimotu di u 11 di ferraghju, chì hà causatu a distruzzione in 6 cità. Per risolve u prublema di rifuggiu pruvisoriu di e vittime di u terrimotu, e porte di l'edificiu utilizatu prima da l'Hotel Hilton, di quale a municipalità metropolitana di Izmir hè un azionista, sò state aperte à e vittime di u terrimotu. I squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu fattu 180 camere pronte per l'usu di e vittime di u terrimotu. 50 persone cuminciaru à esse allughjatu in 102 camere.

Scuderia è biblioteca

Dopu à e negoziazioni cù Ata Holding, l'azionista di l'edificiu, è u cumpletu di u prucessu di preparazione, i bisogni di e vittime di u terremotu chì entranu in l'hotel da u 10 di marzu di u 2023, cum'è trè pasti caldi, internet è lavanderia, sò soddisfatti da Izmir. Municipalità Metropolitana, mentre chì u sustegnu psicosociale hè ancu furnitu. Per dà à i studienti l'uppurtunità di studià, una di e stanze hè trasfurmata in una biblioteca è l'altra in una nursery induve i chjuchi ponu divertisce è amparà.

Per d 'altra banda, İZELMAN A.Ş. Un totale di 200 persone sò stati in Buca Social Facilities, chì sò stati aperti per l'usu di e vittime di u terrimotu, è 141 persone si sò stati in Örnekköy Zübeyde Hanım Social Facilities. Ci sò attualmente 162 persone chì stanu in e strutture.