Attività d'educazione iniziata in a tenda di a scola Kahramanmaraş Mehmetçik

L'attività d'educazione principia in Kahramanmaras Mehmetcik School Street
Attività d'educazione iniziata in a tenda di a scola Kahramanmaraş Mehmetçik

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà visitatu a cità di a tenda stabilita in Harbiye per i vittimi di u terrimotu è a Mehmetçik School. Parlendu dopu à a visita, u Ministru Akar hà dettu chì a Turchia hà patitu un grande disastru è chì u statu è a nazione stavanu da u primu mumentu di u terrimotu.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì ci era una grande lotta per guarì e ferite in a zona di u terrimotu è chì eranu cù i citadini ghjornu è notte.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì un grande prugressu hè statu fattu da u 6 di ferraghju, quandu u terrimotu hè accadutu, è hà nutatu chì tutti i ministeri, cumpresu u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan, u persunale pertinente, i guvernatori, i guvernatori di distrettu è e municipalità facenu un grande sforzu per risolve. i prublemi è guarì e ferite.

Enfatizendu ch'elli si battenu spalla à spalla cù i citadini, cù un core è un pugnu, u Ministru Akar hà sottolineatu chì anu da cuntinuà à travaglià per a suluzione di i prublemi è guarì e ferite.

Dichjarà chì, cum'è e Forze Armate Turche, u Mehmetçi si precipitò à i citadini da u primu mumentu di u terrimotu, u Ministru Akar hà dichjaratu chì prima a rimuzione di i naufragi è i sforzi di ricerca è salvata, è dopu u travagliu nantu à l'alloghju, l'alimentariu, a bevanda è a salute. sò stati fatti cun grande sacrificiu è determinazione.

Enfatizendu chì stanu vicinu à i citadini, u Ministru Akar hà dettu: "Da u primu mumentu, Mehmetçik hà cuntinuatu è cuntinueghja à travaglià cun grande devozione è determinazione, ghjornu è notte, per guarì e ferite". disse.

Dichjarà chì dopu à u terrimotu, un ponte aereu hè statu stabilitu per l'aviò chì arrivanu in a regione, è u paese ùn hè micca lasciatu da l'helicopteru, u Ministru Akar hà dettu chì anu fattu tuttu ciò chì deve esse fattu in termini di alimentazione, bevande, aiutu umanitariu è salute, soprattuttu tende, à tutti i paesi.

ATTENMU À L'EDUCAZIONE DI A NOSTRA GIOVANI

U Ministru Akar hà dichjaratu chì u prublema di l'alimentariu hè impurtante è chì stanu cercandu di risponde à i bisogni di i citadini cù e cucine mobili è i forni chì anu apertu, è hà dettu: "Avemu apertu una cucina è un fornu induve 10 mila persone ponu colazione. , pranzu è cena à ghjornu. Cuntinueghjanu ancu à travaglià intensamente ". disse.

Ricordendu chì dopu à i terrimoti, i pacchetti alimentari sò stati distribuiti prima è dopu e cucine mobili sò state stabilite, u Ministru Akar hà dettu:

"Avemu ghjuntu à a capacità di serve pasti caldi à 158-160 mila persone per ghjornu in a zona di u terrimotu. Inoltre, producemu 385 10 pani ogni ghjornu in a zona di u terrimotu. Avemu pruvatu u nostru megliu per assicurà chì queste opere cuntinueghjanu à aumentà, è facemu. Avemu cuntinuatu i nostri sforzi per risponde à i bisogni di i nostri citadini in a nostra cucina di XNUMX mila persone, è cuntinuemu à fà cusì. Mentre cuntinuemu à travaglià per minimizzà l'effetti di u terrimotu, per superà a carica è e difficultà, è per guarì e ferite, invece, facemu attente à l'educazione di a nostra ghjuventù. Facemu un sforzu per risponde à a necessità quì, stabilendu Scole Mehmetçik in forma di kindergartens, scole primarie, scole secundarie è liceu, in u quadru di u nostru travagliu cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, in modu chì i nostri ghjovani ùn cadenu daretu à i so scoli. e scole è l'educazione ùn hè micca interrotta ".

U Ministru Akar hà dichjaratu chì anu furnitu libri è documenti per risponde à i bisogni di i ghjovani in preparazione per l'università è hà dettu: "I nostri maestri sò pronti. Quì, aiuteremu i nostri studienti è i ghjovani à preparà per l'università ". disse.

ABBIAMO MOVU TUTTE LE NOSTRE OPPORTUNITÀ

Dà infurmazioni nantu à i travaglii realizati in e zone di terrimotu, u Ministru Akar hà dettu:

"Da u 6 di ferraghju finu à oghje, avemu coperto distanze assai impurtanti, passi assai impurtanti sò stati fatti. Sapemu chì avemu più travagliu da fà in più di questi. U nostru statu è a nostra nazione stanu nantu à sta questione. Facemu u nostru travagliu in coordinazione, spalla à spalla, in coordinazione, cum'è un pugnu è un core. Spergu chì guariremu tutte ste ferite. Fortunatamente, noi, cum'è u statu, a nazione è e forze armate, avemu u putere, i mezi è u putere in questu sensu. Avemu mobilizatu tutte queste per guarì sti ferite da u primu mumentu. Disastri simili sò successi à a nostra nazione prima. Semu cunfidenti chì avemu da superà questu, cum'è avemu luttatu cun elli, cumu l'avemu superatu. E Forze Armate Turche, chì emergenu da u core di sta nazione, si sò mobilizate da u primu mumentu per risolve i so prublemi, inseme cù u nostru ministeru, i nostri citadini è a nostra nazione. Avemu mobilizatu tutte e nostre risorse. Avemu cuntinuatu u nostru travagliu senza interruzzione, è cuntinuemu à fà cusì. I feriti seranu guariti. Nimu ùn deve micca dubbitu chì queste ferite seranu guarite è chì faremu tuttu ciò chì avemu da fà in questu sensu ".

U Ministru Akar hà sottolineatu chì u TAF, chì emerge da u core di sta nazione, hè à u cumandamentu di a nazione è à u so duvere.

FAREME U NOSTRE MEGLIU PER A NORMALIZZAZIONE

Dichjarà chì parechji citadini anu persu a so vita in u terrimotu è chì eranu in un dulore prufondu, u Ministru Akar hà desideratu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a so vita è a guariscenza per i feriti.

Enfatizendu chì anu da fà tuttu ciò chì hè in u so putere per nurmalizà a vita di quelli chì sò lasciati, u Ministru Akar hà manifestatu a so gratitudine à tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'opere di u paese è di l'esteru dopu u terrimotu.

U Ministru Akar hà ringraziatu ancu u chef Mehmet Yalçınkaya, chì cucina in a cucina stabilita da u Ministeru di a Difesa Naziunale in Hatay.

SERÀ MEGLIU DOPU QUESTU

Per d 'altra banda, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà visitatu a cità di a tenda, chì hè stata custruita da Mehmetçik in u Distrettu di Narlıca di u distrittu di Antakya, è hà scontru cù e vittime di u terrimotu.

U Ministru Akar, chì hè assai interessatu à i zitelli, hà dettu: "Un grande disastru, ghjorni difficili. U nostru dolore è ferite sò grandi. Ci hè un grande sforzu è sforzu per guarì e nostre ferite. U statu è u populu sò quì manu in manu. Inseme, circhemu di guarì sti ferite inseme, spalla à spalla. Hè statu fattu assai prugressu in i travaglii, un certu puntu hè statu ghjuntu, spergu chì u futuru serà megliu ". hà utilizatu e so dichjarazioni. I citadini anu ancu manifestatu a so satisfaczione per a visita.

U Ministru Akar hà ancu esaminatu e tende stallate per i zitelli da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali è u Ministeru di l'Educazione Naziunale in a cità di a tenda è hà avutu infurmazioni nantu à l'opere.

U Ministru Akar, chì più tardi diventò u 2nd Command Border, hà inspeccionatu l'edificiu di a sede, chì hè stata danatu in u terrimotu. U Ministru Akar, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à a ricerca è salvata, è l'attività di supportu di vita realizate da l'Unione, hà felicitatu à Mehmetçi chì hè subitu subitu à l'aiutu di i citadini malgradu esse dannatu in u terrimotu.