L'avvenimentu "Viaghju culturale in Cina in Spagna" hà iniziatu

L'avvenimentu di u Viaghju Culturale di a Cina in Spagna hà iniziatu
L'avvenimentu "Viaghju culturale in Cina in Spagna" hà iniziatu

Urganizata cumuna da u China Media Group (CMG) è u Ministeru Spagnolu di Cultura è Sport, l'avvenimentu intitulatu "Viaghju Culturale Cina-Spagna" hà iniziatu ufficialmente oghje cù una cerimonia.

Shen Haixiong, Vicepresidente di u Dipartimentu di Prumuzione di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine è Capu di u Gruppu di Media China, hà fattu un discorsu in videoconferenza durante a ceremonia, ricurdendu chì quist'annu marca u 50 anniversariu di u stabilimentu di relazioni diplomatiche. trà China è Spagna, è documentatu l 'avvenimentu intitulatu "Cina-Spagna Viaghju Culturale" è nova tecnulugia media vi rivivisce a storia di rilazioni trà i dui paesi, aprendu cusì una nova pagina in cunsulidà u scambiu culturale Sino-Spagna.

In u scopu di l'avvenimentu "Cina-Spain Cultural Journey" chì coprerà tuttu l'annu 2023, u filmu documentale "Da Pechino à Madrid", u Festival di Film Cinese, a stagione di filmi nantu à "Belt and Road", è " Cultura China-Spagna è Forma d'Arte". attività attrattiva.