L'esportatori di timu sò decisi à aumentà e so esportazioni à u mercatu principale USA

L'esportatori di timu sò decisi à aumentà u so mercatu principale versu i Stati Uniti
L'esportatori di timu sò decisi à aumentà e so esportazioni à u mercatu principale USA

Turchia cuntene u 80 per centu di a produzzione mundiale di timu, chì hè unu di i prudutti medicinali è aromatici più richiesti in u mondu. L'esportazioni di spezie sò registrate à traversu l'Associu di l'Esportatori di Mobili, Carta è Prodotti Forestali di l'Egeu è l'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi è Sementi Oleosi di l'Egeu.

U "Gruppu di Esportatori di Spezie" stabilitu in l'Associazione Esportatori di l'Egeu, chì realiza tutte l'esportazioni di timu di Turchia, hà discututu e so strategie è i miri di produzzione di timu di Turchia per aumentà l'esportazioni à u so mercatu principale, l'USA.

Ali Fuat Gürle, presidente di l'Associazione d'Esportatori di Carta di Mobili è Prodotti Forestali di l'Egeu, hà dettu chì a Turchia esporterà spezie per un valore di 2022 milioni di dollari in 169.

"116 milioni di dollari di questa esportazione sò stati realizati da a nostra Unione. L'annu passatu, avemu righjuntu 31 milioni di dollari in timu, chì copre u 54 per centu di e nostre esportazioni di spezie in tutta a Turchia. E nostre esportazioni di spezie in u periodu di ghjennaghju à ferraghju di u 2023 eranu in a gamma di 28 milioni di dollari. Avemu esportazioni di 8 milioni di dollari in timu in i primi dui mesi. Prevemu chì aumenteremu e nostre esportazioni di timu à 150 milioni di dollari in u mediu termini. In 2022, l'USA hè un mercatu criticu induve realiceremu quasi a mità di e nostre esportazioni di timu. "L'USA hè u nostru mercatu principale cù 22 milioni di dollari in l'espurtazioni di spezie è 10 milioni di dollari in l'esportazioni di timu".

Inseme diventeremu più forti

Enfatizendu chì tutte l'esportazioni di timu di Turchia sò da l'Egeu, Nurettin Tarakçıoğlu, Vicepresidente di l'Associazione di Exportatori di Mobili, Paper è Prodotti Forestali di l'Egeu, hà dettu: "A regulazione di Green Deal chì noi, cum'è EİB, focalizemu u più, principia a sustenibilità. da a pruduzzione. U "Gruppu di Esportatori di Spezie", chì avemu creatu in EİB cù e nostre cumpagnie chì realizanu a maiò parte di l'esportazioni di spezie in Turchia, hè un passu impurtante sia per rinfurzà a nostra strategia di u mercatu sia per risolve radicalmente i prublemi chì avemu da affruntà. Timo, alloro è salvia sò i nostri prudutti à valore aghjuntu. À u listessu tempu, avemu a più grande parte di u mondu in a produzzione è l'esportazioni. Quasi tutta a pruduzzione di timu in Turchia, chì supera 20 mila tunnellate, hè esportata. "Cù i novi piantazioni di timu, avemu u putenziale di pruduce 25 mila tunnellate di timu à cortu termini è 40 mila tunnellate di timu à mediu termini". disse.

U cuntattu caldu deve esse stabilitu cù u fabricatore

Muhammet Öztürk, presidente di l'Associazione esportatori di cereali, legumi è oleosi di l'Egeu, hà dettu chì i pruduttori di timu duveranu esse supportati, coglie i so prudutti in modu più cuscente è efficiente, è chì a furmazione per i agricultori deve esse aumentata per offre una produzzione di qualità è standard à u mondu. mercati.

"Avemu bisognu di aumentà e nostre riunioni di pruduttori, attelli è furmazioni, induve stabiliremu un cuntattu caldu cù i pruduttori spieghendu e pratiche currette chì deve esse cunsideratu in u cultivo di e piante di timu è di e piante di timu, è avemu bisognu di utilizà i canali TV. , i media suciali è i canali digitale in modu intensivu.In e regioni induve a pruduzzione di timu hè stata intensa dapoi un bellu pezzu.Fumemu attività di furmazione per i nostri agricultori. Per ghjunghje à più agricultori, avemu ancu preparatu una serie di video in cuuperazione cù un canali TV tematicu. In questu gruppu, chì avemu furmatu cù i membri di a nostra Associazione di Esportatori di Mobili, Paper è Prodotti Forestali è Associazione di Esportatori di Grani, Legumi è Oleosi, stabiliremu cuntatti cù istituzioni è urganisazioni pertinenti è spartemu i sviluppi attuali istantaneamente per affruntà rapidamente. è risolve tutti i prublemi cumuni di u settore. "

Avemu bisognu di creà un pianu d'azzione specificamente per u timu.

U sindaco Öztürk hà dettu: "A Zona Industriale Organizzata Specializata Basata in l'Agricoltura di Produzione Vegetale da esse stabilita in Kınık per e piantini medicinali è aromatici di sementi è piantini hè un grande vantaghju per u nostru paese in questu periodu quandu e preoccupazioni per l'alimentazione aumentanu in u mondu sanu. Apertura novi spazii di pruduzzione di timu cù u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta in Denizli, chì pruduce 75 per centu di u timu di u mondu è 85 per centu di u timu di Turchia. Avemu u scopu di aumentà a pruduzzione di timu naturali preparendu prughjetti orientati à a produzzione sustinevuli è riunendu u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, l'urganisazioni di i pruduttori, i Direzzione Pruvinciali di l'Agricultura, l'Università è l'imprese in un terrenu cumuni. "Avemu bisognu di creà un pianu d'azzione specificamente per u timu". Hà cunclusu e so parolle dicendu.