L'esportatori turchi feranu una discriminazione positiva à l'agricultori vittime di u terremotu

L'esportatori facenu una discriminazione positiva à i fabbricanti di vittime di u terremotu
L'esportatori facenu una discriminazione positiva à i fabbricanti di vittime di u terremotu

Dopu à i terrimoti di Kahramanmaraş, a continuazione di a produzzione alimentaria in 11 cità induve u terrimotu hà causatu grandi danni è u trasportu à e 81 pruvince di Turchia è u mondu attraversu un corridore alimentari hà guadagnatu impurtanza vitale. L'esportatori turchi facenu una discriminazione positiva à i pruduttori acquistendu i so prudutti cù priorità per chì l'agricultori affettati da u terrimotu cuntinueghjanu a so pruduzzione.

U terminu corridor alimentari hà occupatu l'agenda mundiale per un bellu pezzu dopu a guerra di l'Ucraina-Federazione Russa. Cù u risultatu pusitivu di a mediazione di Turchia trà a Russia è l'Ucraina, a formula per i prudutti di l'Ucraina per ghjunghje in u mondu per un corridore alimentari hè stata trovata.

Toccu à u fattu chì i terreni di l'Anatolia è di a Mesopotamia sò stati un magazzinu di l'alimentariu è un corridore alimentari da i primi ghjorni di a storia umana, u Coordinatore di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, Hayrettin Aircraft, hà dettu chì questi terreni cuntinueghjanu. per esse pruduttivu per l'umanità dopu à u terrimotu, è chì i pruduttori chì anu da cultivà sti terri in a regione anu insistitu a necessità di piglià e misure necessarie per assicurà

U terrimotu hà causatu una grande distruzzione; Vulendu a misericordia di Diu à i nostri citadini chì anu persu a so vita in Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Elazığ, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye è Şanlıurfa, è augurendu una pronta ricuperazione à i feriti, Uçar hà dettu: "Grazie à u nostru paese. , u nostru guvernu, i nostri urganisazioni non governamentali, e nostre cumpagnie, è bendaremu e ferite cù i nostri citadini ", disse.

Fornendu infurmazione nantu à u putenziale di pruduzzione di frutti, ligumi, grani, legumi, oleosi è altri prudutti alimentari in 11 pruvince induve i terremoti di Kahramanmaraş anu causatu ferite profonde, Uçar hà dichjaratu chì u 20 per centu di a pruduzzione di frutti in Turchia è u 15 per centu di a so pruduzzione vegetale sò cumpresi da pruduttori in 11 pruvince. Plane cuntinuò e so parolle cusì: "U cuttuni, l'albicocca, l'amandule, uva da tavola, i prudutti di l'agrumi, l'anguria, u pepite per a pasta di tomate, a cipolla è u granu sò solu uni pochi di i prudutti chì a regione di u terrimotu domina in a produzzione. Mentre a Turchia hà esportatu 2022 miliardi di dollari di cibo in 25, 11 pruvince affettate da u terrimotu anu esportatu 7,4 miliardi di dollari di cibo. A cuntinuità di questa esportazione dipende da a cuntinuità di a pruduzzione in queste pruvince. Per chì a pruduzzione cuntinueghja, i nostri pruduttori duveranu esse assicurati di stà nantu à e so terre ", disse.

"Daremu priorità à i prudutti in a zona di u terrimotu in l'esportazioni"

Esprimendu ch'elli sò pronti à furnisce ogni tipu di sustegnu cum'è esportatori per a continuazione di a produzzione in a zona di u terrimotu, Uçar hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Per chì i prudutti alimentari in a regione di u terrimotu ghjunghjenu à u mondu è per queste regioni mantene a so pusizioni di pruduttori, grandi rispunsabilità cascanu nantu à tutti i ligami di a catena. U nostru guvernu hà bisognu di implementà incentivi speciali per questa regione. I guverni lucali è l'agenzii di sviluppu duveranu indirizzà tutti i so risorsi à i pruduttori in queste regioni.Com'è esportatori, vulemu piglià a rispunsabilità di i nostri pruduttori in a zona di u terrimotu per vultà à u so travagliu. Daremu priurità à l'esportazione di i prudutti chì saranu pruduciuti in i terreni fertili di sta regione. Issi terreni fertili è i nostri agricultori chì cultivanu sti terri anu rispostu i bisogni alimentari di l'umanità in tutta a storia. Faremu ogni sforzu per cuntinuà à accoglielli da avà in avanti ".

Mentre chì u 20 per centu di a pruduzzioni di frutti di Turchia hè fatta in pruvince di terrimotu, quandu guardemu i prudutti; U 26 per centu di a pruduzzione di uva da tavola, u 53 per centu di l'albicocca è u 34 per centu di l'amanduli sò pruduciuti in queste pruvince.

11 pruvince induve u terrimotu hà causatu ferite prufonde incontranu u 12 per centu di a pruduzzione vegetale. U 30 per centu di a pruduzzione di anguria di Turchia, u 28 per centu di a pruduzzione di pasta di tomate è u 16 per centu di a pruduzzione di cipolla secca sò cultivati ​​in queste terre cù i sforzi di l'agricultori in questa regione.

Quandu i cereali è altri prudutti d'arbe sò esaminati; E pruvince di u terrimotu ricevenu u 20 per centu di a pruduzzione di granu è u 72 per centu di a pruduzzioni di cuttuni.

Mentre chì u 18 per centu di e zone di produzzione di verdura in serra di Turchia si trovanu in pruvince di u terrimotu, l'anguria è a pasta di pepite sò i prudutti chì si distinguenu.

E pruvince di u terrimotu anu riesciutu à riflette u so putere da a produzzione à l'esportazioni. 11 cità inflitte cù ferite profonde da u terrimotu ricevenu u 30 per centu di l'esportazioni alimentari di Turchia. Mentre chì u settore di cereali, legumi, oleosi hè u capimachja in l'esportazioni cù un'esportazione di 3,5 miliardi di dollari, u nostru settore di frutta fresca, verdura è frutti è ligumi esporta 1,1 miliardi di dollari. L'esportazione di l'alimentariu tutale di sta regione righjunghji 7,5 miliardi di dollari.