L'impiegatori aspettanu l'Assicuranza Premium Support

L'impiegatori chì aspettanu l'assistenza premium di l'assicuranza
L'impiegatori aspettanu l'Assicuranza Premium Support

L'incentivazione addiziale di l'impieghi numerata 2018, chì hè stata iniziata per a prima volta in u 7103 per allevà u pesu di i patroni è aumentà l'impieghi, hè finita da dicembre 2022. Mentre i patroni prufittà di un incentive di 30 miliardi TL, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu chì u periodu di incentivazione serà allargatu in u so discorsu à u Prughjettu di l'Informazione Publica di u Prughjettu di l'Impiegazione 1 Million.

U periodu d'incentivazione, chì hè entrata in vigore cù a Legge N ° 7103 nantu à l'incentivi di prima d'assicuranza datu à i patroni per aumentà u nùmeru di l'impiegati è per rinfurzà l'impieghi, hè finitu da u 31.12.2022. L'impiegatori anu benefiziu di l'incentive di 30 miliardi TL. Mentre chì a durata di l'incentive premium, chì hè calculata cum'è 2023 miliardi TL per u 40, hè prevista per esse allargata, u decretu d'incentive ùn hè ancu publicatu dopu à i disastri sperimentati in tutta a Turchia. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Rasyotek Haldun Pak, chì hà fattu una valutazione annantu à u sughjettu, hà dettu: "L'incentive numeratu 7103 hè un sustegnu assai impurtante per i patroni. Siccomu u decretu ùn hè ancu publicatu, i patroni anu da aspittà per i so dichjarazioni d'assicuranza. Se u decretu ùn hè micca publicatu, una diminuzione di u numeru di l'impieghi serà inevitabbile ", disse.

"L'impiegatori anu fattu u so bilanciu di l'annu novu tenendu in contu u sustegnu premium 7103"

Sottulineendu chì u presidente hà l'autorità di allargà a durata di l'incentive supplementu di l'impieghi, chì hè entrata in vigore cù a lege di borsa n ° 7103, chì sia face una grande cuntribuzione à l'impieghi in Turchia è hè un veru incitamentu per i patroni, Haldun Pak hà dettu. , "L'impiegatori anu da cunsiderà i bilanci di u costu di u persunale chì saranu dopu à l'aumentu di u salariu minimu in u novu annu. L'hà fattu per piglià in cunsiderà u sustegnu premium numeratu 7103. Attualmente, aspettemu a publicazione ufficiale di a bona nutizia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, "U sustegnu di a prima d'assicuranza finu à 10 mila lire à u mese serà allargatu finu à a fine di u 2023" datu à i posti di travagliu chì facenu un impiegu supplementu in a fabricazione. e settori IT. Sfortunatamente, ùn hè micca pussibule di piglià azzione retroattiva in quantu à e dichjarazioni d'ingressu di u travagliu datu. Per questu mutivu, i patroni sò preoccupati di se e definizione di incentive seranu fatte per ghjennaghju 2023 è ferraghju 2023 dichjarazioni concisi, chì sò in l'ultimi ghjorni.

"I patroni utilizanu tutte e so pussibulità per a continuità di l'impieghi attuale"

L'incentive numeratu 2018, chì hè entrata in vigore in ghjennaghju 7103 per prevene i travagliadori micca registrati è per aumentà l'impieghi di e donne, i ghjovani è i persone disabili, era validu finu à u 2020. "Grazie à questi incentivi premium furniti da 2018, assai persone sò stati impiegati. A causa di i costi elevati di u tempu à u tempu, u pesu di i patroni chì avianu da travaglià cù menu persunale hè statu ancu ridutta. Dopu a pandemia, a guerra è parechji altri fattori ecunomichi, attraversemu cundizioni difficili di disastru cum'è paese, avemu ferite da guarì. Parechji impiegatori aprenu e so porte per furnisce un impiegu in particulare à e vittime di u terrimotu. Sapemu chì e priorità sò diverse, ma i patroni anu da mandà e so dichjarazioni di rete. Aspittendu chì u decretu sia publicatu, i patroni utilizanu tutti i so mezi finanziarii per prutege l'impieghi esistenti. In ogni casu, postu ch'elli ùn anu micca u budgetu necessariu per novi impieghi, ùn puderanu micca cuntribuisce à l'impieghi. Speremu chì u decretu serà publicatu u più prestu pussibule è i patroni respiriranu di sollievu ".