L'interessu per a gastronomia cresce in u turismu di crociera

Incrementa l'interessu per a gastronomia in u turismu di crociera
L'interessu per a gastronomia cresce in u turismu di crociera

Selectum Blu Cruises s'apprête à accueillir les passionnés de gastronomie lors de ses voyages dans la saison 2023. Cumminendu u cuncettu di "fine dining" cù u turismu di crociera cù i so menu firmati da u chef, Selectum Blu offre à i so ospiti una sperienza di vacanze al di là di e so aspettative cù i so standard di gustu elevati.

L'impurtanza di l'esperienza di manghjà è di beie in l'abitudini di vacanze hè crescente. Sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di u Turismu di e Nazioni Unite (ONU) 2022, Turchia hà classificatu 3rd in a lista di i paesi chì ricevenu più turisti in u mondu, dopu à Francia è Spagna. A gastronomia hà avutu un postu impurtante in i rivenuti turistici cù una parte di 27%. In u mondu sanu, 80 per centu di i turisti determinanu l'opportunità di l'alimentariu è di e bevande è a diversità cum'è i criteri per a so scelta di destinazione. In seguitu à sta tendenza, Selectum Blu Cruises mira à l'amatori di "fine dining" cù i so menu creativi è assertivi preparati da u Chef Bülent Yıldız è a so squadra. I menu, chì sò preparati cù ingredienti accuratamente selezziunati, offre esempi da cucina turca, mediterranea, italiana, Extreme Oriente è di u mondu, cumminati cù un viaghju còmode nantu à una nave di lussu.

“La cucina Selectum Blu riunisce i sapori di diverse culture”

Rimarchendu chì u turismu gastronomicu hè cresciutu rapidamente in u mondu in l'ultimi anni, u membru di u Cunsigliu Esecutivu di Selectum Blu Cruises, Tayfun Turanlıoğlu, hà spiegatu i passi chì anu fattu in questu sensu cusì: "Cumu l'impurtanza di l'esperienza di manghjà è di bere in l'abitudini di vacanze aumenta, u numeru di turisti. chì volenu include u cuncettu di "fine dining" in i so piani di vacanze aumenta ancu. A ricerca nantu à l'abitudini di vacanze hà revelatu chì u 80% di i vacanzieri consideranu l'opportunità di l'alimentariu è di e bevande è a diversità cum'è un fattore impurtante. Essendu cuscenti di stu fattu, avemu purtatu a nostra pretensione nantu à l'esperienza di l'alloghju di lussu, viaghjà nantu à rotte distinti è attività divertenti à i nostri menu è a qualità di l'alimentu. A cucina Selectum Blu riunisce i sapori di e diverse culture è offre sapori unichi à i nostri invitati. Tutti i nostri pasti sò preparati cù l'ingredienti più freschi è speciali. U prucessu di selezzione è preparazione di l'ingredienti utilizati in i nostri pranzi hè unu di i fatturi più impurtanti chì determinanu a qualità di i nostri sapori ".

"Ci importa di a qualità di u gustu"

Tayfun Turanlıoğlu hà dettu: "Una di l'esperienze più indimenticabili di una festa hè una bella cena à u tramontu, è facemu un sforzu speciale per furnisce i nostri invitati cù l'esperienza più deliziosa ogni sera chì passanu à Blue Sapphire, accumpagnatu da vedute mozzafiato". : "U nostru chef espertu Bülent Yıldız porta i nostri invitati in un viaghju gastronomicu ogni ghjornu cù i menu ambiziosi chì prepara è i piatti deliziosi chì serve. Una di e caratteristiche chì facenu Selectum Blu una di e marche di crociera più preferite hè senza dubbitu l'impurtanza chì attribuisce à a qualità di l'alimentariu. Dopu ogni viaghju, avemu definitu un feedback pusitivu da i nostri invitati. Questu ci motiva à esse megliu è più innovatori. In cunsiquenza, u gravlax di salmone, l'ali di pollo ripieni è u filu di vacca sò trà i platti più preferiti nantu à a nostra nave. Sia u disignu è i materiali di sti piatti sò assai creativi è appetitosi ".

Ci hè un missaghju da u chef: "Offerremu à i nostri invitati piatti assertivi ancu sta stagione".

Esprimendu chì a gastronomia hè unu di i punti chjave di l'esperienza di vacanze in crociera, u Chef Bülent Yıldız hà dettu chì in a stagione à vene, inseme cù a squadra di cucina, anu preparatu un ambiziosu menu per i clienti di Selectum Blu, mischjendu sapori tradiziunali cù avant-garde è innovatori. tocca, è aghjunse: "Mentre i nostri invitati scopre e bellezze uniche di u Mari Egeu, li purteremu in un viaghju culinariu cù menu esclusivi".