L'usu di a tecnulugia rende l'apprendimentu più faciule?

L'usu di a tecnulugia rende l'apprendimentu più faciule?
L'usu di a tecnulugia rende l'apprendimentu più faciule?

GoStudent, una di e piattaforme educative principali di u mondu, hà lanciatu a ricerca "GoStudent Future of Education Report" in Europa per preparà megliu e giovani generazioni per u futuru, per capisce ciò chì i ghjovani è i genitori aspettanu da l'educazione è cumu u prucessu di educazione pò esse. esse migliuratu. A ricerca revela chì e generazioni Z è Alpha esigenu una sperienza di apprendimentu olistica per acquistà cunniscenze è cumpetenze pratiche. U 91% di i ghjovani dicenu chì avè un travagliu chì amanu hè una priorità per elli. Trè di quattru ghjovani (75%) volenu vede più usu di a tecnulugia in a so educazione. U 73% di i ghjovani crede chì a tecnulugia pò facilità l'apprendimentu è u 69% crede chì pò nutrisce a so creatività.

U 59% di i ghjovani volenu amparà di più cù l'IA in i prossimi 5 anni

L'intelligenza artificiale hà pigliatu u so postu nantu à l'agenda, in particulare cù a liberazione di ChatGPT, chì hà recentemente creatu eccitazione è cuntruversia cù a so capacità d'imità a scrittura umana. L'adulescenti anu ancu un forte desideriu di amparà di più nantu à a tecnulugia in a scola, cù unu in dui chì volenu amparà nantu à a prugrammazione di video games (51%) o intelligenza artificiale (50%). L'intelligenza artificiale hè prevista per diventà una presenza crescente in a nostra vita cù u putenziale di trasfurmà enormi spazii cummerciale.

Quandu si dumanda à l'usu di a tecnulugia in l'aula, u 75% di i ghjovani volenu chì a so scola includa più tecnulugia in u curriculum per preparà per i so futuri travaglii, è u 76% volenu esse furmatu per aduprà a tecnulugia. Solu a mità (52%) di i ghjovani crede chì i so prufessori sò boni à a tecnulugia è incuraghjenu à esse usatu. Dui di trè studienti pensanu chì sò ben furmatu per aduprà a tecnulugia.

Metaverse hà da ghjucà un rolu chjave in l'apprendimentu più efficace per l'anni à vene

Metaverse, rende l'apprendimentu interattivu, i zitelli chì visitanu i periodi storichi virtualmente, cù venditori in i mercati di frutti stranieri sohbet Sembra riccu in opportunità di apprendimentu, cum'è l'esperimentazione è l'esperimentazione in laboratori di classe mundiale. Mentre chì u 80% di i zitelli in Auropa trovanu benefica à utilizà Metaverse per scopi educativi, hè da nutà chì sta tarifa ùn hè micca insignificante trà i genitori. U 68% di i genitori in Europa trovanu utile à utilizà Metaverse per scopi educativi.

64% di l'adulescenti pensanu chì Metaverse farà l'educazione più divertente, mentre chì u 63% pensa chì Metaverse li permetterà di pruvà e cose in un mondu virtuale prima di sceglie u so futuru travagliu in a vita reale. Inoltre, u 60% di l'adulescenti pensanu chì Metaverse li permetterà d'amparà da e persone inspirate altri ch'è i so maestri in a scola, è u 43% pensanu chì Metaverse rimpiazzà l'aula fisica.

Cummentendu a ricerca, u cofundatore è CEO di GoStudent Felix Oshwald hà dettu: "Gen Z è Alpha sò una generazione motivata è ambiziosa cù grandi sogni. Cù a ricerca di u Rapportu di u Futuru di l'Educazione, avemu intesu ciò chì migghiara di zitelli in Auropa dumandanu da a so educazione, cumu volenu chì si sviluppeghja è quali sò e so aspettative. In u risultatu di a ricerca, avemu vistu chì; I ghjovani sò ispirati da e novi tecnulugii è volenu chì u so apprendimentu sfondate i quattru mura di l'aula, sviluppendu cumpetenze di vita è interessi chì li preparanu per l'età adulta. Vulenu una sperienza di apprendimentu più olistica. À GoStudent, cumprendendu i bisogni di i ghjovani è di e famiglie, pudemu sbloccare u putenziale di ogni zitellu è furnisce un mudellu d'educazione megliu per u futuru. disse.