A mostra di pittura "Waking Up to Colors" dà speranza à i pazienti cù culori

Mentre si svegliate à i culori, i dipinti portanu speranza à i pazienti cù culori
A mostra di pittura "Waking Up to Colors" dà speranza à i pazienti cù culori

Tirandosi nantu à u putere curativu di l'arti è u so effettu di speranza in i tempi difficiuli chì traversemu in tuttu u paese, a mostra di pittura "While Awakening to Colors" hà scontru cù l'amatori d'arte in Memorial Bahçelievler Art Gallery.

Unu di i nomi famosi di u mondu televisiu, l'attore Onur Büyüktopçu è l'attore di cinema è TV Aslı Samat anu visitatu ancu a mostra.

"Ogni male hà una parte bona"

L'attore Onur Büyüktopçu, chì hà visitatu l'esposizione è hà esaminatu l'opere, hà dettu: "Questa mostra hè una mostra di speranze chì sboccianu. Ogni male hà una parte bona. Ci sò fiori chì sboccianu da ogni bughjura. In questi ritratti, vedemu e speranze chì sboccianu in a bughjura ".

"Avete bisognu di qualcosa chì vi rende felice mentre caminate in l'uspidale"

L'attrice Aslı Samat, chì hà cambiatu a direzzione di a so vita cù una dieta sana dopu a cirugia bariatrica è hà scontru u so publicu cun un cambiamentu perfettu, era trà quelli chì anu visitatu a mostra. Samat, chì hà fattu un nome per ellu stessu cù u pesu persu in più di i prughjetti chì hà participatu, hà enfatizatu u putere curativu di i culori è l'arti cù queste parolle:

"Sperimentà una tale mostra in un ambiente hospitalariu hè assai preziosu. Cum'è qualchissia chì hà avutu assai cirurgia, avete sempre bisognu di qualcosa per fà felicità mentre caminava intornu à l'uspidale. I dui pazienti è i so parenti sò cunsiderati quì. A vivacità, i culori è i narrativi di sta mostra, chì hè stata inspirata da i sogni di u pittore Burçin Hanım, sò assai spiciali.

"L'arte guarisce"

"Waking Up to Colors" mostra di l'artista Burçin Gökçen; Hè custituitu d'opere inspirate da a natura, l'ironie, i fiabe è i sogni, è riunite cù tela cù l'aiutu di a tecnica di pittura acrilica è i culori. A natura è e criature di u mare piglianu i rolli principali in i dipinti. Cù a so espressione allegorica, Gökçen hà u scopu di revelà emozioni pusitivi in ​​l'amatori d'arte.

Dichjarà chì hà purtatu a mostra à a vita cù l'opere chì hà creatu in un periodu di dui mesi è mezu, Burçin Gökçen hà dettu: "Avemu attraversu tempi veramente difficili, ma ci hè una vita in u stessu tempu. L'arte guarisce, ti fa pensà è agisce. Aghju finitu sta mostra in dui mesi è mezu. Aghju disegnatu i mo sogni è pruvatu à trasmette cù l'espressione simbolica. Ci ponu esse parechje cose diverse sottu una perspettiva pessimista ".

A mostra mette in risaltu chì l'effetti di a situazione difficiuli chì simu è u vacu spirituale pò esse guaritu cù l'arti. U putere curativu di l'arti hè ancu spessu usatu in psicoterapia. U psicologu clinicu Ayşe Burcu Durak hà spiegatu u putere curativu di l'arti cù queste parolle:

"L'arte hà un postu impurtante in a psiculugia umana. Calchì volta ùn pudemu micca sprimà i nostri sentimenti assai chjaramente è pudemu sperienze u bloccu emutivu. In tempi cum'è questi, una stampa vale più di mille parolle. Hè per quessa chì pudemu usà l'arti in psicoterapii. Cù a tecnica di terapia espressiva, aiutemu i pazienti in u trattamentu di e malatie mentali è fisiche, cum'è u cancer, riflettendu liberamente e nostre emozioni nantu à a tela ".

A mostra di pittura "While Colors Awaken" aspetta i so visitatori in Memorial Bahçelievler Art Gallery finu à u 24 d'aprile.