L'autostrada di u Marmara di u Nordu, u Tunnel di l'Eurasia, u Marmaray serà una strada d'emergenza in u disastru

L'autostrada di u Marmara di u Nordu Tunnel Eurasia Marmaray diventerà una strada d'emergenza in u disastru
L'autostrada di u Marmara di u Nordu, u Tunnel di l'Eurasia, u Marmaray serà una strada d'emergenza in u disastru

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà annunziatu e rotte d'emergenza per esse aduprate in un eventuale disastru. Karaismailoğlu hà dettu: "L'autostrada di u Nordu di Marmara, u Tunnel Eurasia, Marmaray serà una strada d'emergenza in casu di disastru. Usemu isolanti sismici in Tunnel Eurasia, Marmaray è prughjetti di l'autostrada ". disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì i prughjetti serviranu in eventuali situazioni di disastru è hà cuntinuatu cusì: "Sia l'Aeroportu di Istanbul o l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, parlemu di una reta di 400 chilometri, vale à dì, quasi circundà tutta a Marmara. À novu, fighjate à u Tunnel Eurasia, unu di i rari prughjetti di ingegneria in u mondu chì hè di dui piani è cunnetta dui cuntinenti. Pudemu ancu dì trè piani, ci hè una strada di serviziu sottu, per furnisce u serviziu di mantenimentu. Ci sò ancu isolanti sismici quì. Insulatori prutege u nostru tunnel per scuntrà i carichi chì venenu da u terrimotu. In listessu modu, questi insulatori serviranu cum'è strutture chì minimizanu i carichi da u terrimotu è prutegge u tunnel, cum'è u Marmaray chì avemu custruitu cù un tubu immersi ".

Spieghendu chì più di 100 chilometri di investimenti ferroviari cuntinueghjanu in Istanbul è ne mettenu dui in serviziu, Karaismailoğlu hà dettu: "L'altri cuntinueghjanu. E nostre stazioni di metro seranu aduprate cum'è rifugi in tali pussibuli situazioni di disastru, è e nostre linee continuanu à serve. Dicemu, "A vita principia quandu ghjunghje", in fattu, questu succede cù i forti investimenti chì facemu.