Opel celebra i 20 anni di sedi certificati AGR

Opel celebra l'annu di i posti certificati AGR
Opel celebra i 20 anni di sedi certificati AGR

Opel hà mantinutu a so identità di pioniera dapoi 20 anni, popularisendu i sedili di back-friendly in diversi segmenti. A marca, utilizata per a prima volta in u mudellu Signum in u 2003, prupone i sedili ergonomichi certificati AGR in a so gamma di prudutti in a so forma più attuale. Mentre Opel usa una larga gamma di sedili certificati AGR in i so mudelli Astra, Crossland è Grandland, stabilisce u piccu in u sensu di sportività cù i sedili di prestazioni AGR apposta per i mudelli GSe. I mudelli Opel cù sedili ergonomichi certificati AGR ponu esse vistuti nantu à opel.com.tr.

Quist'annu Opel celebra u 20 anniversariu di l'intruduzioni di sedi sani appruvati da l'AGR (Campaign for Healthy Backs - una associazione tedesca indipendente chì prumove a ricerca in a prevenzione di u mal di schiena). Oghje, l'ultimi posti AGR sò dispunibuli nantu à i novi Grandland GSe, Astra GSe è Astra Sports Tourer GSe. I sedili certificati AGR sò stati introdotti per a prima volta 20 anni fà in l'Opel Signum di fascia media. Unu di l'elementi più impurtanti di viaghji cunfortu è cunfortu, i sedili AGR offrenu cunfortu è sustegnu ottimali per a spina, in particulare in viaghji longu.

U sediu hè unu di l'elementi più impurtanti di un viaghju còmode è rilassatu, chì crea u ligame trà e persone è e vitture. Per quessa, Opel mette assai enfasi à assicurà chì i sedili offrenu un cunfortu ottimale è un supportu per a spina, soprattuttu in i viaghji longu.

Stefan Koob, Responsabile di u Sviluppu di Strutture di Sede; "U cunduttore è i passageri ùn sò micca in cuntattu cù qualsiasi altru cumpunente in u veiculu cusì intensamente cum'è u sediu. Cum'è un fabricatore di l'automobile, u nostru scopu hè di fà i viaghji longu di i nostri clienti assai più còmode. I sedili AGR offrenu à i nostri clienti un altu livellu di cunfortu è impediscenu u risicu di u mal di schiena à longu andà ".

L'ergonomia in a vittura ùn hè micca solu di sentenu bè, ma ancu di sicurità. Un sediu còmode è amichevule per a spalle impedisce a fatigue durante u viaghju. Duranti u viaghju, se i passageri sò fissi in i so posti grazia à i sedi è i cinture di sicurezza, a pussibilità di dannu à i passageri in un eventuale accidente diminuisce. Solu allora i cinture di sicurezza è l'airbags ponu cumplettamente e so funzioni protettive.

2003 Opel Signum : la première Opel à sièges ergonomiques AGR

Stefan Koob, a perspettiva di a marca nantu à i sedi; "Cum'è Opel, avemu sempre attribuitu impurtanza à a diffusione di u cunfortu di i posti. Questu significa chì ognunu hà u dirittu à un bonu postu in a vittura ". In u 2003, i sedili ergonomichi di Opel Signum stabiliscenu un novu standard in l'industria di l'automobile. Dopu, i posti sani cuminciaru à sparghje à a gamma di prudutti di mudelli Opel. In una vittura, i sedili, chì sò l'elementu più impurtante per i cunduttori di longa distanza è i cunduttori di i veiculi di a cumpagnia, facenu a vita più faciule per ogni cunduttore cù e so numerose funzioni di regulazione è l'ergonomia certificata AGR. Cusì, ancu dopu à ore di guida, pudete esce da u veiculu riposatu è senza discomfort.

Uni pochi anni dopu à u 2003, in u 2010, u picculu MPV Opel Meriva, cù a so struttura flexibule, hà fattu a strada per a prima volta cù sedi certificati AGR. U sistema ergonomicu integratu cumpletu di Meriva; sedili ergonomici, porte FlexDoors inverse, cuncepimentu di sedili posteriori FlexSpace variabili è portabiciclette FlexFix.

Diverse opzioni di sedili certificati AGR per diversi tipi di corpu

Oghje, Opel offre diverse tippi di sedili AGR cun cunfortu o linee più sportive in i mudelli Astra, Crossland è Grandland. Per chì u cunduttore è u passageru di fronte possa gode di una pusizioni di seduta comoda è amichevule à u spalle, i posti certificati AGR offrenu 10 diverse opzioni di regulazione per u cunduttore è 6 diverse paràmetri per u passageru di fronte. Indipendentemente da a forma di sediu, in a maiò parte di i mudelli di u sediu di u cunduttore; Havi regolabili elettricamente avanti-indietro, altezza, inclinazione, inclinazione di u schienale, supportu di a coscia, supportu lombare è cuscinu di u sediu è funzioni di riscaldamentu per i ghjorni friddi d'invernu.

U pinnacle di a gamma: i sedili di performance da Grandland GSe è Astra GSe

I novi sedili prestazioni GSe rapprisentanu l'ultimi sviluppi in a tecnulugia di sedili sani di Opel. Les sièges avant en Alcantara noir des modèles Grandland GSe, Astra GSe et Astra Sports Tourer GSe se distinguent surtout par leur soutien solide. I sedili in i mudelli Astra GSe anu appoggiatesta cumplettamente integrati. Un altru ditagliu notevuli hè a striscia grisa chì hè fissata nantu à u backrest cù saldatura elettrica. Inoltre, u patronu di cucitura nantu à a basa di u backrest è nantu à u cuscinu di u sediu hè unicu à GSe, è u logu GSe giallu nantu à un neru impeccabile adorna u backrest. Sicondu a versione, u cunfortu di u sediu di u cunduttore AGR pò esse rinfurzatu da a funzione di rinfrescante. Inoltre, a funzione di memoria sustene facilità d'usu è funziunalità.

I mudelli Opel cù sedili ergonomichi certificati AGR ponu esse vistuti nantu à opel.com.tr.