Prestitu di sustegnu d'urgenza per e PMI vittime di u terremotu

Prestitu di sustegnu d'urgenza per e PMI vittime di u terremotu
Prestitu di sustegnu d'urgenza per e PMI vittime di u terremotu

KOSGEB hà lanciatu u Prugramma di Prestitu di Supportu d'Emergenza per rinvià rapidamente l'imprese dannighjate in a regione di u terrimotu à e so attività. U prugramma copre circa 11 mila PME in 30 pruvince in a zona di u terrimotu è affettatu da u terrimotu. Sicondu a so scala, l'imprese in questa situazione seranu furnite cun un finanziamentu veloce finu à 1 milioni di lire. Cù u prugramma di prestitu, emergerà un voluminu di prestitu di 11 miliardi TL. KOSGEB coprerà tuttu u costu di finanziamentu di 3 miliardi TL. In altre parolle, l'imprese prufittàranu di u prugramma à interessu zero.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà ancu visitatu a Zona Industriale Organizzata di Antakya in a so visita à Hatay. U Ministru Varank, chì hà fattu una dichjarazione di stampa dopu à u prugramma induve s'hè scontru cù l'industriali, hà dichjaratu ch'elli anu attivatu u Programma di Prestitu di Supportu d'Emergenza KOSGEB è ​​hà dettu: "Furnemu supportu di prestitu senza interessi finu à 1 milioni di lire, secondu a dimensione. di l'impresa è i danni causati. Avemu fattu i passi necessarii per l'eliminazione parziale o cumpleta di i crediti KOSGEB in a zona di disastru ". disse.

ACCESSO RAPIDE È FACILE À FINANZIAMENTI

E PMI chì fabricanu, furniscenu parti basate nantu à a fabricazione, è ancu realizanu attività di riparazione in relazione à a fabricazione, è l'imprese impegnate in attività architettoniche puderanu prufittà di u prugramma di prestitu di sustegnu d'urgenza KOSGEB, chì hè statu iniziatu cù u scopu di permette à e PMI di inizià. i so affari di novu.

50 PERCENT AUMENTA SE I DANNI SON PESANTI

postu di travagliu da u prugramma di supportu d'urgenza; E PMI danate situate in picculi zoni industriali (CSR), zoni industriali organizzati (OIZ) o altri clusters di u locu di travagliu puderanu prufittà. In questa situazione, i micro imprese puderanu aduprà creditu finu à 250, picculi imprese 500, è medie imprese finu à 1 milione di lire. Questi limiti seranu aumentati da 50 per centu in l'imprese cù danni pesanti o più altu. Se una impresa mediana hè assai dannata, u limitu di creditu tutale aumenterà à 1 milioni di lire.

ZERO INTERESSU

L'imprese chì prufittàranu di u Prestitu di Supportu d'Urgenza, chì hè statu iniziatu cù u scopu di rinvià a vita ecunomica è suciale à a nurmale in a regione, ùn paganu micca per i primi 12 mesi. In i prossimi 24 mesi, i pagamenti seranu fatti in rate di 3 mesi. U prugramma serà implementatu cù interessu zero, tuttu l'interessu serà coperto da KOSGEB.

KOSGEB SCONTRÀ U COST DI FINANZA

KOSGEB hà u scopu di benefiziu 30 mila PMI da stu prugramma è di creà un voluminu di prestitu di 11 miliardi di lire. In questu casu, u costu di l'interessu o di u prufittu per esse utilizatu da l'imprese righjunghji 3 miliardi di lire. KOSGEB coprerà tuttu u costu di finanziamentu.

KGF SERÀ ATTIVA

U Fondu di Garanzia di Creditu (KGF) serà attivu per l'imprese chì anu una mancanza di garanzie. L'imprese chì u so statutu hè documentatu da l'autorità ufficiali cum'è l'uffiziu di u guvernatore è l'uffiziu di u guvernatore di distrittu puderanu aduprà u Prestitu di Supportu d'Emergenza.