
Qualcomm hà introduttu u so ultimu SoC mobile di gamma media superiore, u Snapdragon 7+ Gen 1, chì rimpiazza u Snapdragon 7 Gen 2 SoC liberatu l'annu passatu. L'ultimu chip mobile di Qualcomm hè basatu annantu à u stessu processore di fabricazione di 4nm cum'è u so predecessore, ma hà un CPU Prime Kryo più veloce basatu annantu à u core Cortex-X2,9 di ARM clock in 2GHz. Ci hè ancu un core triplu di prestazioni chì funziona à 2,49 GHz è un cluster di quattru core di efficienza per affruntà i travaglii menu esigenti. U chipmaker dice chì a so ultima offerta offre un guadagnu di prestazioni finu à u 7% annantu à u Snapdragon 1 Gen 50, mentre chì a GPU Adreno aghjurnata furnisce un impulsu significativu di 2X in i travaglii intensivi di grafica.
Per rinfurzà u rendiment di u ghjocu, a cumpagnia usa ancu alcuni trucchi Snapdragon Elite Gaming cum'è Adreno Frame Motion Engine è Volumetric Rendering. Ci hè ancu un supportu per l'ombrezzatura automatica di a tarifa variabile (VRS), chì aghjusta automaticamente a risoluzione basatu annantu à u cuntenutu di u schermu specificu di u focu mentre ghjucanu à i ghjoculi per furnisce a megliu sperienza visuale. U mutore AI alimentatu hè dichjaratu chì hè duie volte più veloce è finu à 40% più efficiente di putenza sta volta. L'aghjurnamenti sò stati ancu fatti in a sezione di carica è cunnessione. U Snapdragon 7 Gen 1 picchi cù Quick Charge 4+, mentri u Snapdragon 7+ Gen 2 SoC attiva Quick Charge 50, chì si dice chì passa da zero à 5% sucu di bateria in solu cinque minuti.
Migliure chì importa
In u dipartimentu di a camera, l'architettura triple ISP hè quì per stà, ma paragunatu à a prufundità di culore 7-bit alimentata da u Snapdragon 1 Gen 14 SoC, u so successore porta e cose un passu più avanti per a cattura di culore 18-bit. Qualcomm dice chì u Spectra ISP aghjurnatu pò avà catturà 4.000 volte più dati di luce per furnisce una gamma dinamica è una chiarezza più altu. U novu SoC supporta ancu piglià ritratti finu à 200 megapixels, mentre chì a cattura video hè limitata à 108 megapixels è una freccia di frame di 30 fps. A risoluzione di u screnu supportata hè ancu aumentata da FHD + à QHD à 120Hz, mentre chì u vechju modem Qualcomm FastConnect 6700 Wi-Fi hè statu rimpiazzatu da u più novu FastConnect 6900 Mobile Connection System.
In u risultatu, a massima velocità di scaricamentu Wi-Fi passa da 2,9 Gbps à 3,6 Gbps. U Snapdragon 7+ Gen 2 hè u primu chip di a serie per supportà a tecnulugia 5G / 4G Dual-Sim Dual Active (DSDA), chì permettenu duie carte SIM in standby à u stessu tempu. A prima onda di telefoni alimentati da u novu chip Qualcomm venerà da a marca Realme di Cina è Xiaomi Redmi. Leaks suggerenu chì u Realme GT Neo 5 SE utilizerà u chip Qualcomm sopra citatu è ancu imballarà altre boni cum'è un pannellu OLED 144-inch 6.74K cù freccia di rinfrescante di 1.5Hz, triple fotocamere posteriori è supportu di carica rapida 100W.
Günceleme: 17/03/2023 16:28